Μετά από πάρα πολλά χρόνια το Πλαίσιο κάνει μια μεγάλη κίνηση ανάπτυξης με την είσοδό του στις λευκές συσκευές. Το λανσάρισμά τους θα γίνει με ένα «μπουκέτο» ευχάριστων εκπλήξεων για τον καταναλωτή που, στην αλυσίδα συνώνυμο της καινοτομίας και της εξυπηρέτησης, θα ανακαλύψει νέους τρόπους να εντοπίζει ακριβώς αυτό που ζητά και στις λευκές συσκευές, όπως ακριβώς το κάνει με τα προϊόντα τεχνολογίας.

Αφού προηγήθηκε μελέτη και με πολύ κέφι και δημιουργικότητα, η διοίκηση της επιτυχημένης αλυσίδας, ετοιμάζεται για το λανσάρισμα της νέας της δραστηριότητας.

Ο Κωνσταντίνος Γεράρδος, ψυχή της νέας αυτής πρωτοβουλίας, εγγυάται ότι η αξιοπιστία του ονόματος Πλαίσιο θα συνοδεύει κάθε αγορά συσκευής ενώ διατηρώντας στον πελατοκεντρικό χαρακτήρα θα προσφέρει μια εντελώς νέα αγοραστική εμπειρία.

Μιλώντας στο www.mononews.gr, παρουσιάζει τη στρατηγική του, προαναγγέλλοντας εκπλήξεις  για τους επόμενους μήνες. Και με δεδομένο ότι τα αναπτυξιακά σχέδια δημιουργούν ένα θετικό κλίμα για την εταιρεία, αυξάνεται το ενδιαφέρον συμμετοχής στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας νέων επενδυτών και όπως δηλώνει, στη σωστή στιγμή, όλα είναι ανοιχτά.

Γιατί μπαίνει το Πλαίσιο τώρα στις λευκές συσκευές;

Οι λευκές συσκευές είναι μια μεγάλη και δύσκολη αγορά, έχουν ένα πολύ μεγάλο κωδικολόγιο από ογκώδη  προϊόντα, που απαιτούν υπηρεσίες, μεταφορικά και service και χρειάζεται κάποιος, πριν αποφασίσει να δραστηριοποιηθεί, να έχει δημιουργήσει σοβαρές υποδομές σε αποθήκευση, σοβαρές υποδομές σε μεταφορά και την ευθύνη να παρέχεις μια ολοκληρωμένη υπηρεσία στον καταναλωτή από την ώρα που θα παραγγείλει ένα προϊόν και για όσο το έχει.

Είναι μια δύσκολη αγορά λοιπόν και τη μελετούσαμε για πολλά χρόνια. Αποφασίσαμε να μπούμε τώρα αφού σιγουρευτήκαμε ότι μπορούμε να ανταποκριθούμε στην πρόκληση και μπορούμε να το κάνουμε σωστά, όπως αρμόζει στο όνομά μας. Μπορούμε να εγγυηθούμε στον καταναλωτή ότι μπορούμε να του παρέχουμε και στις λευκές συσκευές το επίπεδο της αξιόπιστης υπηρεσίας που έχει μάθει να έχει από το Πλαίσιο.

Θα μπορούσαμε να πούμε ότι μπαίνουμε στα λευκά  για δύο λόγους: Πρώτον, γιατί είναι μια μεγάλη αγορά και θα αναπτυχθούμε με αυτήν. Και ο δεύτερος λόγος είναι η τεχνολογία. Οποιαδήποτε δραστηριότητα, γίνεται ψηφιακή θεωρούμε ότι πρέπει να μπούμε, ότι ταιριάζει στην γκάμα μας και πρέπει να την προσφέρουμε στο κοινό μας. Έτσι αναπτυχθήκαμε σε νέα προϊόντα, στις φωτογραφικές μηχανές, στα drones, στα smartphones. Τώρα πλέον και οι λευκές συσκευές είναι προϊόντα τεχνολογίας, ο τρόπος που κατασκευάζονται είναι όπως οι υπολογιστές και με το ΙοΤ είναι και συνδεδεμένα.

Επομένως είναι ο φυσικός χώρος ανάπτυξής μας και για να αναπτυχθούμε οικονομικά και για να συμπληρώσουμε σωστά την γκάμα μας, λόγω της εκλεκτής συγγένειας που δημιουργεί η τεχνολογία.

Οτιδήποτε είναι έξυπνο –έχει μέσα του την τεχνολογία και συνδέεται με άλλες συσκευές- είναι στο δικό μας οικοσύστημα και το θέλουμε στα καταστήματά μας.

Τι είναι αυτό που κάνει το Πλαίσιο να ξεχωρίζει, ποιο είναι το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα που θα έχει και στην αγορά των λευκών συσκευών;

Το Πλαίσιο έχει ένα σωστό χαρτοφυλάκιο προϊόντων, μελετημένο. Δεν είναι συπερμάρκετ τεχνολογίας. Μπαίνει σκέψη πριν στηθεί μια γκάμα προϊόντων, προσθέτουμε την υπεραξία της γνώσης μας, πριν επιλέξουμε τα προϊόντα που προσφέρουμε.

Ο τρόπος που παρουσιάζουμε τα προϊόντα, τόσο στο site όσο και στο κατάστημα, είναι μελετημένος, οι άνθρωποί μας είναι πολύ καλά εκπαιδευμένοι, δαπανούμε πολλές χιλιάδες ανθρωποώρες εκπαίδευσης το χρόνο, για να ξέρει ο πωλητής τι να προτείνει στον κάθε πελάτη και έχουμε πολύ δυνατό after sale service. To μοντέλο είναι πελατοκεντρικό σε όλα αυτά τα σημεία.

Ακριβώς όλα αυτά τα χαρακτηριστικά πρέπει να τα διατηρήσουμε και στην νέα αγορά που θα μπούμε στα λευκά, γιατί αν δεν το κάνουμε θα μειώσουμε τη σημερινή αξία του brand Πλαίσιο. Προτεραιότητά μας είναι λοιπόν είναι να κάνουμε όλα αυτά που ήδη κάνουμε στα προϊόντα τεχνολογίας και στις λευκές συσκευές. Υποδομές σε logistics και μεταφορές, το after sale support, εκπαιδεύσεις και στησίματα στο κατάστημα ώστε να πετύχουμε την ιδανική παρουσίαση στους πελάτες μας.

Είναι μεγάλος ο ανταγωνισμός στην αγορά αυτή; Ποια είναι η φιλοδοξίας σας;

Στα λευκά υπάρχει  μια μεγάλη ευκαιρία γιατί σήμερα στην αγορά αυτή  δραστηριοποιείται ενάμιση παίκτης, καθώς έχουν φύγει πολλοί που παλιά κυριαρχούσαν στην αγορά. Θεωρούμε ότι υπάρχει χώρος και για άλλους παίκτες ενώ και η αγορά θα αυξηθεί σταδιακά.

Το μέγεθος της αγορά υπολογίζεται σε 550 εκατ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ, κι εμείς θέλουμε ένα μικρό μερίδιο σε αυτή, απλά να είμαστε παρόντες.

Δεν φιλοδοξούμε να κάνουμε μια ισχυρή είσοδο στην αγορά. Θέλουμε απλά να είμαστε εκεί, να μπορούν οι πελάτες μας να βρίσκουν αυτό που χρειάζονται και σε μας. Το πλάνο μας είναι 5ετίας και σταδιακά θα ενισχύουμε την παρουσία μας.

Θα εισαχθούν τα λευκά πρώτα σε μικρό αριθμό καταστημάτων μας  που έχουν το σωστό μέγεθος και στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και σιγά σιγά θα αναπτύξουμε την παρουσία μας. Μέσα στους επόμενους μήνες το σχέδιο θα αρχίσει να εφαρμόζεται με μια εναία πολυκαναλική παρουσία.

Τι θα βρίσκει σε εσάς ο καταναλωτής που δεν υπάρχει ήδη στην αγορά;

Αυτό που θα είναι διαφορετικό θα είναι ο τρόπος παρουσίασης, προσέγγισης του καταναλωτή. Είμαστε ένα One stop shop για την τεχνολογία και πλέον τα προϊόντα διευρύνοντας μέχρι τις λευκές συσκευές ώστε η γκάμα προϊόντων που του προσφέρουμε να είναι ακόμη περισσότερα πάντα στην ποιότητα και την εξυπηρέτηση που ξέρει ότι θα βρει σε εμάς.

Το μπουκέτο με τα καταστήματα που θα ξεκινήσουμε θα λειτουργήσει πιλοτικά και ακολούθως θα επαναπροσεγγίζουμε τον τρόπο της επέκτασής μας.

Σε επίπεδο προϊόντων θα έχουμε τα μεγάλα brands και θα επικεντρωθούμε στο smart home δείχνοντας λύσεις που ακόμη δεν υπάρχουν στην αγορά, διαμορφώνοντας το δικό μας οικοσύστημα, δίνοντας τη δυνατότητα να γίνονται smart και προϊόντα που δεν είναι. Θα μπορεί ο πελάτης μας να κάνει το σπίτι του έξυπνο, ή να βρει τον τρόπο να συνδέσει συσκευές που σήμερα δεν συνδέονται. Και οι δυνατότητες για τον καταναλωτή θα είναι ακόμη περισσότερες, αφού σταδιακά θα κάνουμε όλο και περισσότερα πράγματα, προσφέροντας νέες επιλογές στον καταναλωτή που σήμερα δεν έχει. Κι όλα αυτά σε προτάσεις με ανταγωνιστικές τιμές που θα περιλαμβάνουν προϊόντα και υπηρεσίες που θα κερδίσουν τον πελάτη.

Πώς κινείται η αγορά φέτος;

Έχει περίεργα σκαμπανεβάσματα η ζήτηση και η κατανάλωση, αλλά νομίζω ότι είναι συνολικά θετικό το αποτέλεσμα. Όσο για την προοπτική η σταθερότητα είναι το ζητούμενο πάντα από την αγορά, οπότε όταν τελειώσει η προεκλογική περίοδος, αν υπάρξει μια κυβερνητική σταθερότητα θα συμβάλει στην ανάπτυξη. Αντίθετα η αβεβαιότητα δεν βοηθά ποτέ την κατανάλωση.

Υπάρχει ενδιαφέρον ξένων επενδυτών για την εταιρεία; Θα δίνατε μερίδιο;

Υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρον για την Ελλάδα και, από ό,τι ξέρω, είναι πολλοί οι ξένοι επενδυτές που αναζητούν στόχους για να επενδύσουν.

Είμαστε ανοιχτοί σε στρατηγικές συνεργασίες  και υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρον. Είμαστε ανοιχτοί εφόσον βρεθεί η σωστή στιγμή.

Μόλις τα νέα μας αναπτυξιακά σχέδια πάρουν το δρόμο τους θα είμαστε έτοιμοι να εξετάσουμε και τέτοιες προτάσεις.