ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εφευρετικότητα στις φετινές προεκλογικές καμπάνιες ήταν πρωτόγνωρη, με τους υποψηφίους να επιστρατεύουν το χιούμορ – αρκετές φορές ήταν ακραίο – προκειμένου να ζητήσουν την ψήφο των πολιτών.
Άλλοι χρησιμοποίησαν την επαγγελματική τους ιδιότητα προκειμένου να περάσουν το μήνυμά τους, άλλοι «πόνταραν» στην οικολογική συνείδηση του λαού και άλλοι αυτοσαρκάστηκαν.
Δείτε ορισμένα από τα πιο ευρηματικά προεκλογικά σποτ και καμπάνιες:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μικροβιακή αντοχή – Καθ. Ν. Σύψας: Πολλοί θάνατοι στην Ελλάδα, το οικονομικό κόστος – Μη ασφαλής η χώρα
- Τι μπορεί να φρενάρει τη λήξη των μέτρων για την ακρίβεια
- Μαρκ Καλουστιάν στο mononews: Ο ΝΟΚ, η «αθηναϊκή Ριβιέρα» και τα σχέδια του λιβανέζου επενδυτή
- ΟΤΕ: Τα 16 ευρώ και οι κρυφές σκέψεις των Γερμανών της Deutsche Telekom
