ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Την πρώτη της κίνηση στην αγορά των μεταχειρισμένων μετά από δύο χρόνια πραγματοποιεί η ναυτιλιακή Meadway Shipping & Trading, συμφερόντων της οικογένειας Δελαπόρτα.
Η εταιρεία φέρεται να πούλησε το πλοίο Delfa (χωρητικότητας 53.000 dwt, κατασκευής 2005) έναντι 7,7 εκατομμυρίων δολαρίων σε αγοραστή από το Βιετνάμ. Η Meadway είχε αποκτήσει το συγκεκριμένο supramax από την ινδονησιακή Soechi Lines έναντι 25 εκατομμυρίων δολαρίων τον Νοέμβριο του 2010, και ενώ ήταν ναυλωμένο έναντι 16.500 δολαρίων ημερησίως. Το πλοίο πέρασε από ειδική επιθεώρηση τον Σεπτέμβριο του 2015.
Η τελευταία φορά που η Meadway πούλησε πλοίο της ήταν τον Απρίλιο 2017, όταν η ινδονησιακή Meratus Line αγόρασε το πλοίο Lark (χωρητικότητας 53.000 dwt, κατασκευής 2007) έναντι 7,5 εκατ. δολαρίων.
Το Delfa είναι κινεζικής κατασκευής και η τιμή πώλησής του αναδεικνύει τη διαφορά τιμής ανάμεσα σε πλοία κινεζικής και ιαπωνικής κατασκευής, καθώς πρόσφατα ένα ελαφρώς παλιότερο πλοίο (κατασκευής 2004) αντίστοιχου τονάζ, αλλά ιαπωνικής κατασκευής, πωλήθηκε έναντι 7,8 εκατ. δολαρίων, παρά το γεγονός ότι τον ερχόμενο Σεπτέμβριο πρόκειται να περάσει από ειδική επιθεώρηση, σύμφωνα με το TradeWinds.
Ο στόλος της Meadway αποτελείται από 11 πλοία ξηρού φορτίου με μέση ηλικία οκτώ ετών, και κατηγοριών από handysize έως panamax. Τα νεότερα πλοία του στόλου της είναι τα δύο ultramaxes χωρητικότητας 63.000 dwt Ilektra (κατασκευής 2017) και Erietta (κατασκευής 2015). Η εταιρεία ξεκίνησε το 1989 ως ναυλομεσιτική και μερικά χρόνια αργότερα άρχισε να αγοράζει πλοία, ενώ έχει επίσης γραφεία σε Σιγκαπούρη και Ντουμπάι.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κινδυνεύει η Ελλάδα από τους Ντεγκρέτσια και τα εγγόνια της Φρειδερίκης;
- Πιερρακάκης: Έρχονται νέοι τύποι σχολείων από το 2025- Η συνεργασία με το Ίδρυμα Ωνάση, οι καινοτομίες και η εδραίωση του ΙΒ
- Όταν ο Δένδιας σπιτώνει αξιωματικούς
- Το ΠΑΣΟΚ στα κάγκελα, οι άλλοι σε αμηχανία και η Ν.Δ. αναζητά όραμα