Μπορεί προ ολίγων εβδομάδων, στην επέτειο των πέντε ετών λειτουργίας της, η Ellinair συμφερόντων Μπόρις Μουζενίδη να ανακοίνωσε σύναψη συνεργασίας με την Aeroflot Russian Airlines, αλλά όσοι γνωρίζουν την κατάσταση την Mouzenidis Travel αμφιβάλλουν κατά πόσον αυτό θα αποδεχτεί αρκετό για να σταματήσει η αεροπορική να πιέζει την οικονομική κατάσταση ολόκληρου του ομίλου.

Πληροφορίες της αγοράς, που επικαλούνται τα στοιχεία του ισολογισμού του 2017 του ομίλου, αλλά και αναφορές ελληνικής εταιρείας πιστοληπτικής αξιολόγησης αναφέρουν πως η καθαρή θέση του ομίλου είναι αρνητική κατά 17 εκατομμύρια παρά το γεγονός πως ο κύκλος εργασιών του προσεγγίζει τα 250 εκατομμύρια ευρώ και τα μεικτά του κέρδη τα 24 εκατομμύρια ενώ ο τραπεζικός του δανεισμός δεν ξεπερνά τα 2 εκατομμύρια ευρώ. 

Αν και ζημιογόνος σε μετά φόρων επίπεδο κατά 5 εκατομμύρια το πραγματικό πρόβλημα φαίνεται στις υποχρεώσεις προς την αγορά , κυρίως ξενοδοχεία και άλλους προμηθευτές που ανεβάζουν το σύνολο των υποχρεώσεων στα 70 εκατομμύρια ευρώ.

Τίποτα μη αναστρέψιμο με μια αύξηση κεφαλαίου ή με κάποια μόχλευση του ισολογισμού με ανάληψη δανεισμού και μια παράλληλα αναδιάρθρωση από επαγγελματίες managers, υποστηρίζουν κάποιοι. 

Όμως φαίνεται πως τα πράγματα επιδεινώθηκαν το 2018 αφού προ μερικών εβδομάδων ένας εκ των προμηθευτών του και ειδικότερα ξενοδόχος, προκειμένου να εισπράξει τις απαιτήσεις του προχώρησε στην δια της δικαιοσύνης έκδοση δυο διαταγών πληρωμής που αθροιστικά προσεγγίζουν τις 900.000 ευρώ.

Η είδηση έχει ανησυχήσει και άλλους προμηθευτές και κυρίως ξενοδόχους που αξιολογούν τις δικές τους κινήσεις προκειμένου να μην βρεθούν αντιμέτωποι με μια μακράν αναμονή εξόφλησής τους.