Σημαντική πτώση σημείωσαν τα κέρδη του οίκου πολυτελών ειδών Hugo Boss κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, λόγω της αδύναμης πορείας της στην αγορά των ΗΠΑ. Την ίδια ώρα, ο γερμανικός όμιλος επιδιώκει την περαιτέρω ανάπτυξη του κατά την τρέχουσα χρήση.

Τα λειτουργικά κέρδη υποχώρησαν κατά 22% λόγω της επιβάρυνσης από το υψηλό κόστος για ενέργειες μάρκετινγκ, για τις online λειτουργίες αλλά και τις κινήσεις αναδιοργάνωσης. Ωστόσο, η διοίκηση της διατηρεί τις αρχικές προβλέψεις της για ανάπτυξη υψηλού, μονοψήφιου ποσοστού στο σύνολο του 2019. Οι μετοχές της Hugo Boss υποχώρησαν κατά 4,1%, καταγράφοντας τη μεγαλύτερη πτώση των τελευταίων οκτώ εβδομάδων.

Το τρίμηνο έφερε ένα βήμα πίσω την πρόοδο που έχει πετύχει ο Mark Langer στην, γνωστή για τα ανδρικά της κοστούμια, εταιρεία από το 2016, που ανέλαβε τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου. Η πτώση των κερδών επισκίασε την αύξηση κατά 4% σε συγκρίσιμες λιανικές πωλήσεις, σύμφωνα με τον Piral Dadhania, αναλυτή της RBC Europe.

Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 10% σε όρους δολαρίου καθώς η ζήτηση περιορίστηκε και ο ανταγωνισμός αυξήθηκε, δήλωσε η διοίκηση της Hugo Boss. Η εταιρεία διατηρεί το στόχο της, επειδή οι παράγοντες που επιβράδυναν τα κέρδη ήταν παροδικοί και τα σταθερά κόστη θα επανέλθουν στο φυσιολογικό, δήλωσε ο Langer. Επίσης, δήλωσε “πολύ σίγουρος” ότι η Hugo Boss θα επιτύχει το στόχο  της, μιλώντας στην τηλεόραση Bloomberg.

Οι μετοχές της εταιρείας έχουν καταγράψει απώλειες άνω του 23% σε ετήσια βάση.