ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Η ναυτιλιακή Sun Enterprises, συμφερόντων της οικογένειας Λιβανού, ισχυροποιεί τη θέση της στην αγορά των τάνκερ MR μέσω νέων παραγγελιών, για πρώτη φορά από το 2003.
Ναυλομεσιτικές πηγές αναφέρουν ότι η μητρική S Livanos έχει αναθέσει στο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard (HMD) να κατασκευάσει δύο δεξαμενόπλοια τύπου MR χωρητικότητας 50.000 dwt, τα οποία θα παραδοθούν στην εταιρεία στα τέλη του 2020. Η Sun Enterprises θα καταβάλλει 37,5 εκατ. δολάρια για κάθε τάνκερ, ενώ η συμφωνία περιλαμβάνει και την option για ένα ακόμη πλοίο.
Η Sun Enterprises, ιδρύθηκε το 1968 και σύμφωνα με το site της διαθέτει στόλο με 17 δεξαμενόπλοια -το ένα υπό κατασκευή.
Η προηγούμενη κίνηση της στον κλάδο των MR ήταν πριν από 16 χρόνια, όταν παρήγγειλε στο ναυπηγείο STX Offshore & Shipbuilding τέσσερα πλοία, αξίας 27,5 εκατ. δολαρίων έκαστο. Τα χωρητικότητας 47,000-dwt Strymon και Evros (κατασκευής 2005), καθώς και τα Axios και Aliakmon (κατασκευής 2006) περιλαμβάνονται ακόμη στο στόλο της εταιρείας.
Ωστόσο, ναυλομεσίτες αναφέρουν ότι η ναυτιλιακή έχει βάλει πωλητήριο στο πλοίο Strymon, γεγονός αποτυπώνει τη διάθεση της να προχωρήσει σε ανανέωση του στόλου της, επισημαίνει το tradewinds.
Σύμφωνα με τους αναλυτές, οι συνθήκες της αγοράς φαίνονται ευνοϊκές. Η κατηγορία των MR είναι η μοναδική στον κλάδο των δεξαμενόπλοιων που μέχρι στιγμής δεν έχει επηρεαστεί από την ανοδική τάση των τιμών στις νέες κατασκευές τάνκερ, αναφέρει ναυλομεσίτης τη Intermodal.
Ωστόσο, επισημαίνει ότι η προτίμηση των πλοιοκτητών για τα πλοία του συγκεκριμένου μεγέθους, μπορεί να οδηγήσει σε premium τις τιμές των νεότευκτων σύντομα.
Ο στόλος της Sun Enterprises αποτελείται από ένα VLCC, τρία suezmaxes, οκτώ post-panamaxes και τέσσερα MR τάνκερ. Επίσης, έχει υπό κατασκευή ένα ακόμη VLCC, χωρητικότητας 300,000-dwt — Hull No 5176 — στο ναυπηγείο Japan Marine United, το οποίο αναμένεται να παραλάβει το 2020.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Σχεδόν 1 δισ. δολάρια έχουν ξοδέψει οι Έλληνες εφοπλιστές για τάνκερ από τις αρχές του έτους. Οι αγοραστές
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Α. Κομνηνός: Οι έξυπνες κινήσεις που έφεραν κέρδη στο ταμείο της Horizon Tankers
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Οι ελληνικές ναυτιλιακές που επενδύουν σε τάνκερ MR
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βασιλιάς Κάρολος: Ευχαρίστησε τους γιατρούς του στο χριστουγεννιάτικο μήνυμά του
- Χέρτσογκ – Ισραήλ: Ζητά από την κυβέρνηση να καταλήξει «πάση θυσία» σε μια συμφωνία για την απελευθέρωση των ομήρων
- Χαλάνδρι: Αστυνομικός γρονθοκόπησε «Άι Βασίλη» και Αντιδήμαρχο
- Συρία: Το βίντεο που κυκλοφορεί και δείχνει επίθεση σε χώρο λατρείας των Αλαουιτών είναι «ετεροχρονισμένο»