Τη συμφωνία της με την Cargill International, με έδρα τη Γενεύη της Ελβετίας, για τη ναύλωση ενός πλοίου της ανακοίνωσε την Τρίτη η ναυτιλιακή Diana Shipping, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Συμεών Παληού.

Πρόκειται για το capesize New Orleans (χωρητικότητας 180.960 dwt, κατασκευής 2015), το οποίο ναυλώθηκε έναντι 15.000 δολαρίων ημερησίως (μείον προμήθεια 4,75% σε τρίτους) για περίοδο μεταξύ 16 και 19 μηνών, η οποία ξεκίνησε ήδη την Τρίτη.

Από τη συμφωνία αυτή, η Diana Shipping αναμένει ακαθάριστα έσοδα της τάξεως των 6,98 εκατομμυρίων δολαρίων για την ελάχιστη περίοδο ναύλωσης.

Εξάλλου, πριν από λίγες ημέρες η εταιρεία ανακοίνωσε τη συμφωνία της με τη γερμανική εταιρεία Uniper Global Commodities για τη ναύλωση ενός πλοίου της τύπου post-panamax.

Πρόκειται για το πλοίο Phaidra (χωρητικότητας 87.146 dwt, κατασκευής 2013), το οποίο ναυλώθηκε έναντι 10.800 δολαρίων ημερησίως, μείον προμήθεια 5% σε τρίτους, για περίοδο από 14 έως 16 μήνες, η οποία ξεκινά σήμερα Τετάρτη, 11 Απριλίου.

Από τη συμφωνία αυτή, η Diana Shipping αναμένει ακαθάριστα έσοδα της τάξεως των 4,37 εκατομμυρίων δολαρίων για την ελάχιστη περίοδο ναύλωσης.

Σημειώνεται ότι ο στόλος της Diana Shipping, μετά και την πώληση του panamax Dione που ανακοινώθηκε πρόσφατα, θα αποτελείται από 46 πλοία ξηρού φορτίου (4 Newcastlemax, 14 Capesize, 5 Post-Panamax, 5 Kamsarmax και 18 Panamax). Η συνολική χωρητικότητα των πλοίων (συμπεριλαμβανομένου και του Dione) ανέρχεται στα 5,6 εκατομμύρια dwt περίπου, με μέση ηλικία τα 9,29 έτη.

Συμεών Παληός ναυτιλία
Συμεών Παληός, εφοπλιστής Diana Shipping

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:   Γ. Αγγελικούσης: Ένα ακόμη πλοίο για τo στόλο της Maran Gas

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:   Σημαντικά περιθώρια ανόδου για τη μετοχή της Diamond S των Μαρινάκη-Ross. Οι εκτιμήσεις των αναλυτών

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Νέα καριέρα στο Λονδίνο για έμπειρα στελέχη της χρεοκοπημένης Toisa