ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρόκειται για το Defiant (χωρητικότητας 52.500 dwt, κατασκευής 2001), το οποίο φέρεται να πωλήθηκε έναντι 6,25 εκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με ναυλομεσίτες με έδρα το Λονδίνο.
Σημειώνεται ότι μόλις πριν από λίγες εβδομάδες η εταιρεία φέρεται να πούλησε το ελαφρώς παλαιότερο πλοίο Intrepid (χωρητικότητας 48.900 dwt, κατασκευής 1999) έναντι 5,5 εκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με διάφορους ναυλομεσίτες. Αμφότερα τα πλοία, σύμφωνα με το TradeWinds, πιστεύεται ότι έχουν πωληθεί σε εταιρείες κινεζικών συμφερόντων.
Η Blue Wall αγόρασε τα δύο πλοία το 2013, λίγο μετά την ίδρυσή της, σε ξεχωριστές συμφωνίες έναντι συνολικού ποσού ύψους 24,7 εκατομμυρίων δολαρίων.
Συμπεριλαμβανομένων των δύο πλοίων που φέρονται να έχουν πωληθεί, η Blue Wall έχει στον στόλο της οκτώ πλοία, εκ των οποίων τα δύο είναι αρκετά παλιά, το Fearless (χωρητικότητας 30.800 dwt, κατασκευής 2001) και το Dauntless (χωρητικότητας 28.500 dwt, κατασκευής 2002). Εφόσον η εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία «εκκαθάρισης» των παλαιότερων πλοίων της, πιθανόν να μπει πωλητήριο και σε αυτά τα δύο.
Επικεφαλής της εταιρείας είναι τα αδέλφια Γιώργος και Στάθης Γουρδομιχάλης, οι οποίοι έχουν εμπλακεί σε μία δικαστική διαμάχη στις Ηνωμένες Πολιτείες, η οποία οδήγησε τον περασμένο Δεκέμβριο στην προσωρινή επίσχεση του πλοίου Vigorous (χωρητικότητας 52.500 dwt, κατασκευής 2005), προτού αφεθεί ελεύθερο στις 2 Απριλίου, αν και η δικαστική διαμάχη δεν έχει ακόμη επιλυθεί.