ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η GuestFlip ιδρύθηκε το 2018 από τον Στράτο Μπότη και τον Άρη Παττακό. Διαθέτει στην ξενοδοχειακή αγορά ένα σημαντικό εργαλείο διαχείρισης φήμης (reputation management) που βοηθά τα ξενοδοχεία και τους ιδιοκτήτες ακινήτων να διαχειρίζονται και να ενισχύουν τις online κριτικές με στόχο την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών τους, της πληρότητας των καταλυμάτων και των απευθείας κρατήσεων.
Στην συγκεκριμένη πλατφόρμα οι ξενοδόχοι μπορούν να παρακολουθούν συγκεντρωτικά μέσω μιας οθόνης τις κριτικές από 30+ διαφορετικά κανάλια, να διαχειρίζονται την επίδοση τους βάσει 200+ κατηγοριών (συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά της ποιότητας του δωματίου και του πρωινού), να απαντούν στις κριτικές των πελατών τους, να παρακολουθούν τις αντίστοιχες επιδόσεις των ανταγωνιστών τους και να λαμβάνουν καθοδήγηση μέσω στοιχείων ανάλυσης (prescriptive analytics) σχετικά με την online παρουσία τους και την ικανοποίηση των πελατών τους.
Να σημειωθεί ότι οι online κριτικές των επισκεπτών κυριαρχούν στις αποφάσεις επιλογής καταλυμάτων: πάνω από το 60% των ταξιδιωτών πραγματοποιούν τις κρατήσεις τους online και το 2ο πιο σημαντικό κριτήριο για τις αποφάσεις αυτές είναι οι κριτικές επισκεπτών. Ταυτόχρονα, ο αριθμός των κριτικών που τα ξενοδοχεία παρακολουθούν, αναλύουν και απαντούν έχει αυξηθεί δραματικά, με ενδεικτική την άνοδο κατά 113% των κριτικών μέσω Google από το 2016 στο 2017 και μόνο στην Αμερική. Στον εξαιρετικά ανταγωνιστικό χώρο του ξενοδοχειακού κλάδου, το online reputation επηρεάζει άμεσα και καθοριστικά τους ρυθμούς της μίσθωσης και του τζίρου.
Τα επόμενα βήματα της GuestFlip περιλαμβάνουν το λανσάρισμα ενός reputation widget που θα βοηθήσει τα ξενοδοχεία να προωθήσουν τις καλύτερες κριτικές στους δυνητικούς τους πελάτες απευθείας από τον ιστότοπο τους, καθώς και ενός δυναμικού social-proof marketing widget το οποίο στοχεύει στο να αυξήσει τις άμεσες κρατήσεις για τους πελάτες της GuestFlip. H εταιρεία εργάζεται για να χτίσει συνεργασίες με κορυφαίους παρόχους ξενοδοχειακών λειτουργικών συστημάτων (hospitality software providers), όπως channel managers, μηχανές κράτησης και αναζήτησης και PMS marketplaces. Η επένδυση θα χρησιμοποιηθεί για να αναπτύξει η εταιρεία νέες προϊοντικές λειτουργίες, να ενδυναμώσει τις πωλήσεις και την υποστήριξη προς τους πελάτες της, καθώς και να επεκτείνει διεθνώς τις υπηρεσίες της.
«H GuestFlip δημιουργήθηκε για να εξυπηρετήσει κυρίως μεσαίου μεγέθους ξενοδοχεία που διαθέτουν ή στοχεύουν σε ισχυρή ψηφιακή στρατηγική ανάπτυξης. Γνωρίζουμε ότι οι online κριτικές επηρεάζουν άμεσα τα κέρδη των ξενοδοχείων. Για τους ξενοδόχους είναι δύσκολο και συχνά αδύνατο να παρακολουθήσουν όλες τις κριτικές, γι’ αυτό και χρειάζονται ένα εύκολο προς χρήση εργαλείο ελέγχου και καθοδήγησης βάσει στοιχείων, αντί για απλά στατιστικά, προκειμένου να εντάξουν τη διαχείριση φήμης στις καθημερινές τους δραστηριότητες» σημείωσε με αφορμή την επένδυση της Metavallon ο CEO της GuestFlip Στράτος Μπότης.
«Η GuestFlip αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα της pre-seed επενδυτικής μας στρατηγικής, μέσω της οποίας υποστηρίζουμε εταιρείες πρώιμων σταδίων με ισχυρές τεχνολογικές λύσεις προς στην αγορά, με ταλαντούχα και αφοσιωμένη ομάδα και με όραμα για ταχεία ανάπτυξή τους στην παγκόσμια αγορά. H εταιρεία ανταποκρίνεται δυναμικά σε όλα τα επίπεδα, με ένα τολμηρό προϊοντικό και εμπορικό πλάνο ανάπτυξης για την prescriptive analytics υπηρεσία της – καθώς και με εξίσου τολμηρούς ιδρυτές. Ανυπομονούμε για τα όσα έπονται!» ανέφερε η Αλεξάνδρα Χολή, Partner της Metavallon VC.