ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αιτία αποτελεί η κατολίσθηση που είχε σημειωθεί πριν από μερικούς μήνες, με τις λιμενικές αρχές να ζητούν εγγυήσεις και σαφείς οδηγίες για το ποια τμήματα της παραλίας είναι ασφαλή και ποια όχι.
Η απόφαση του Λιμεναρχείου που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Τεύχος Β’ 907/15.03.2019 αναφέρει: «έχοντας υπόψη την εξακολουθούσα ανάγκη λήψης έκτακτων μέτρων με γνώμονα την προστασία της ανθρώπινης ζωής και τη διαφύλαξη της τάξης – ασφάλειας και κατ’ επέκταση του εν γένει δημοσίου συμφέροντος, συνεπεία των φυσικών φαινομένων της 13ης Σεπτεμβρίου 2018 και εκ της 26ης Οκτωβρίου 2018, το γεγονός ότι από τις διατάξεις της απόφασης αυτής δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού και την ισχύουσα νομοθεσία, αποφασίζουμε:
Την απαγόρευση προσέγγισης-αγκυροβολίας κάθε μηχανοκίνητου ή μη μηχανοκίνητου πλωτού μέσου, καθώς και την απαγόρευση λήψης θαλάσσιου λουτρού στον Όρμο “Ναυάγιο” Ζακύνθου, για το χρονικό διάστημα από τη δημοσίευση της παρούσας και εωσότου καθορισθούν-υλοποιηθούν θεσμικά αρμοδίως τα διαλαμβανόμενα στα (ιδ) και (ιζ) σχετικά και βεβαιωθεί θεσμικά αρμοδίως η εξάλειψη του κινδύνου συνεπεία των φυσικών φαινομένων (ιθ) σχετικού.
Οι παραβάτες της εν λόγω απόφασης ανεξαρτήτως συντρεχουσών ποινικών ή αστικών ευθυνών υπόκεινται σε διοικητικές κυρώσεις σύμφωνα με το άρθρο 157 του ν.δ. 187/73 (ΦΕΚ 261/Α’/1973) όπως ισχύει.
Από την έναρξη ισχύος της παρούσας καταργείται κάθε άλλη απόφαση που έρχεται σε αντίθεση αυτής ή/και που αναφέρεται σε θέματα που ρυθμίζονται από αυτήν».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Λέκκας: Να ανοίξει το «Ναυάγιο» αλλά υπό όρους
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Δείτε ποιες παραλίες έχουν μπει στο μικροσκόπιο μετά την κατολίσθηση στο Ναυάγιο Ζακύνθου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Φοροδιαφυγή: Mείωση φόρων φέρνουν τα υπερέσοδα – Οι προτεραιότητες της επόμενης 3ετίας
- Υπουργείο Εργασίας: Ευρύ πλέγμα δράσεων για υγεία και ασφάλεια – Καραγκούνης: Έμφαση στην πρόληψη ατυχημάτων
- Τρώγεται η τέχνη; Σοκολάτες, δημητριακά, λαρδί και μπανάνες προς βρώση και έκθεση
- ΔΕΣΦΑ: Αύξηση μεταφορικής ικανότητας και νέες πηγές προμήθειας αερίου με τον κάθετο διάδρομο προς ΝΑ Ευρώπη