ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εισαγωγή και διαπραγμάτευση των μετοχών της νέας εταιρείας Diamond S, των Β. Μαρινάκη και Wilbur Ross, που αναμένεται στις 28 Μαρτίου 2018, θα αποτελέσει τη μεγαλύτερη είσοδο ναυτιλιακής στη Wall Street από τον Ιούνιο του 2015, που είχε πραγματοποιηθεί η δημόσια εγγραφή της Gener8 Maritime.
H εισηγμένη στο Nasdaq εταιρεία του κ. Μαρινάκη, Capital Product Partners (CPLP) βρίσκεται στη διαδικασία μεταφοράς των τάνκερ της στην νέα εταιρεία στην εταιρεία Athena SpinCo, η οποία με τη σειρά της θα συγχωνευτεί με την Diamond S Shipping. Σύμφωνα με τη SEC, οι μέτοχοι της CPLP θα λάβουν τις μετοχές της νέας εταιρείας με την ονομασία Diamond S Shipping Inc, στις 27 Μαρτίου 2019. Η διαπραγμάτευση των τίτλων της τελευταίας στην αγορά της Νέας Υόρκης θα ξεκινήσει την επόμενη ημέρα, με το σύμβολο ‘DSSI’.
Όσον αφορά τη μετοχική σύνθεση της ναυτιλιακής, η WL Ross & Co θα αποτελεί το μεγαλύτερο μέτοχο με ποσοστό 24,3%. Ακολουθούν η First Reserve με ποσοστό 20,5%, η CarVal Investors με 6.5%, η Chengdong Investment Corp – που ελέγχεται από την κρατική εταιρεία China Investments Corp (CIC) –με 6.5% και ο CEO της CPLP, Ευάγγελος Μαρινάκης με 6,2%.
Στη διοικητική ομάδα της νέας Diamond S θα συμμετέχει η διοικητική ομάδα της προηγούμενης εταιρείας: ο Craig Stevenson στη θέση του CEO, ο Florence Ioannou στη θέση του CFO και ο Sanjay Sukhrani ως COO. Επίσης, θα συμμετέχουν από την πλευρά της CPLP ο Τζέρι Καλογηράτος και ο Γεράσιμος Βεντούρης.
Η νέα εταιρεία θα έχει στόλο με 68 δεξαμενόπλοια, υψηλών προδιαγραφών με μέσο όρο ηλικίας λιγότερο από 8 έτη, και εκτιμάται ότι θα είναι η τρίτη μεγαλύτερη εισηγμένη ναυτιλιακή με τάνκερ μεταφοράς εμπορευμάτων και η πέμπτη μεγαλύτερη εισηγμένη δεξαμενόπλοια παγκοσμίως.
Το συνολικό ενεργητικό της ναυτιλιακής υπολογίζεται στα 2,19 δισ. δολάρια, συμπεριλαμβανομένων 76,2 εκατ. δολαρίων μετρητά. Τα σχέδια ανάπτυξης της περιλαμβάνουν την απόκτηση μεταχειρισμένων πλοίων, τις μεταπωλήσεις νεότευκτων πλοίων, καθώς και τις νέες παραγγελίες σε ναυπηγεία.
Η Diamond S και η CPLP εμφάνισαν συνολικά έσοδα 527,7 εκατ. δολαρίων το 2018 και ζημίες 83,2 εκατ. δολαρίων, οι οποίες οφείλονται στις απώλειες που κατέγραψε η Diamond S.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Π. Παππάς: Τι συμβαίνει με πλοίο που αγόρασε η Star Bulk πριν από τέσσερις μήνες
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Οικονόμου: Ο εφοπλιστής επενδύει 350 εκατ. δολάρια σε scrubbers
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Νέα κίνηση στην αγορά ξηρού φορτίου από την Kassian Maritime