ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Mε την πολυετή και εκτενή εμπειρία του στον κλάδο των ταχέως κινούμενων καταναλωτικών προϊόντων (FMCG), ο Vince Gruber έχει την ευθύνη, από τον Ιανουάριο του 2019, να διαμορφώσει και να εφαρμόσει τη στρατηγική της εταιρείας «Snacking Made Right» στην ευρωπαϊκή αγορά. Η νέα στρατηγική στοχεύει στο να δώσει τη δυνατότητα στους ανθρώπους να απολαμβάνουν το κατάλληλο snack, τη σωστή στιγμή, φτιαγμένο με το σωστό τρόπο.
«Το Snacking Made Right αποτελεί ένα δυνατό στρατηγικό πλάνο, που θα καθορίσει τη δραστηριότητά μας στα επόμενα δέκα χρόνια, στοχεύοντας μια σταθερή και κερδοφόρα ανάπτυξη», δηλώνει ο Vince Gruber. «Αισθάνομαι τιμή που ηγούμαι μίας τόσο εξαιρετικής ομάδας στην Ευρώπη και ανυπομονώ να δημιουργήσουμε το μέλλον στην αγορά του snack», προσθέτει.
Η Ευρώπη συμβάλλει με τον πλέον σημαντικό τρόπο στην ανάπτυξη της Mondelēz International, καταγράφοντας περισσότερο από το ένα τρίτο των εσόδων του Ομίλου, με 10 δισεκατομμύρια δολάρια καθαρά έσοδα το 2018. Μάρκες όπως Milka, Cadbury, Toblerone, Oreo, LU, και Halls διατηρούν ηγετικές θέσεις στην αγορά όλης της Ευρώπης.
Η επαγγελματική πορεία του Vince Gruber ξεκίνησε στην Αυστρία το 1989 στην Kraft Foods (σημερινή Mondelēz International), αποκτώντας εμπειρία μέσα από διάφορες θέσεις στο Marketing μέχρι το 2000. Στην συνέχεια, για επτά χρόνια εργάστηκε εκτός της εταιρείας και επέστρεψε ξανά το 2007 στην Kraft Foods ως Director Chocolate για τις αγορές της Γερμανίας, της Αυστρίας, και της Ελβετίας και παρέμεινε σε αυτόν τον ρόλο έως το 2010, όποτε και ανέλαβε Πρόεδρος Δυτικής Ευρώπης. Toν Ιανουάριο του 2019 ανέλαβε το ρόλο του Executive Vice President & President Europe για την Mondelēz International στη Ζυρίχη.
Λίγα λόγια για τη Mondelēz International
Η Mondelēz International (NASDAQ: MDLZ) δίνει τη δυνατότητα στους ανθρώπους να απολαμβάνουν τα σνακς τους με υπεύθυνο τρόπο, σε περισσότερες από 150 χώρες παγκοσμίως. Με καθαρά έσοδα περίπου 26 δισ. δολάρια το 2018, οδηγεί το μέλλον στα σνακς με εμβληματικά παγκόσμια και τοπικά brands όπως τα μπισκότα Oreo, belVita και LU, τις σοκολάτες Cadbury Dairy Milk, Milka και Toblerone, τις καραμέλες Sour Patch Kids και τις τσίκλες Trident. Η Mondelēz International είναι υπερήφανο μέλος των δεικτών Standard and Poor’s 500, NASDAQ 100 και Dow Jones Sustainability Index.
Η Mondelēz στην Ελλάδα
Η Mondelēz International έχει παρουσία αρκετών δεκαετιών στην Ελλάδα και brands με ιστορία άνω των 100 χρόνων, ενώ προωθεί με ευθύνη αγαπημένα προϊόντα, όπως σοκολάτες Lacta, Υγείας Παυλίδη, Παυλίδη Γεμιστές, κουβερτούρα Παυλίδη, Kiss, γκοφρέτα 3BIT, Merenda, τυρί κρέμα Philadelphia, μπισκότα OREO και Εργαστήρι Παυλίδη, ροφήματα σοκολάτας Cadbury, τσίκλες Trident, Dentyne και καραμέλες Halls.