ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το παλιότερο πλοίο capesize της πούλησε η ναυτιλιακή Star Bulk Carriers του εφοπλιστή Πέτρου Παππά, και το πιθανότερο είναι το πλοίο να οδηγηθεί στα διαλυτήρια.
Σύμφωνα με πηγές της αγοράς, το Star Aurora (χωρητικότητας 171.000 dwt, κατασκευής 2000) πουλήθηκε σε εταιρεία στη Σιγκαπούρη έναντι 430 δολαρίων ανά ldt, ήτοι 9 εκατομμύρια δολάρια, μία τιμή μάλλον αναμενόμενη για τα δεδομένα της εποχής. Ωστόσο, άλλοι ναυλομεσίτες εκτιμούν ότι το πλοίο πιθανόν να συνεχίσει τις διαδρομές του περαιτέρω.
Σημειώνεται ότι η Star Bulk είχε στον στόλο της για σχεδόν δέκα χρόνια το πλοίο είχε αποκτήσει από τη Norden έναντι 42,5 εκατ. δολαρίων.
Εφόσον επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες για την πώληση του Star Aurora, θα γίνει το δεύτερο παλιό πλοίο που αποχωρεί από τον στόλο της Star Bulk μέσα σε λίγες μέρες, καθώς την περασμένη εβδομάδα έγινε γνωστό ότι η εταιρεία πρόκειται να πουλήσει το πλοίο Star Kappa (χωρητικότητας 52.100 dwt, κατασκευής 2001) σε ασιατική εταιρεία, έναντι 6,2 ή 6,3 εκατ. δολαρίων.
Πάντως, πηγές της αγοράς που επικαλείται το TradeWinds σημειώνουν ότι η δραστηριότητα στην αγορά των διαλύσεων παραμένει περιορισμένη, πολύ μακριά από τους πρώτους μήνες του 2018, όταν είχαν πωληθεί προς διάλυση πολλά πλοία VLCC.
Σημειωτέον ότι η Star Bulk διαθέτει τον μεγαλύτερο στόλο από οποιαδήποτε άλλη εισηγμένη εταιρεία της αγοράς του ξηρού φορτίου, με συνολικά περισσότερα από 90 πλοία, εκ των οποίων τα 25 είναι capesizes.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Κούστας: Στο «κόκκινο» τα αποτελέσματα της Danaos
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ν. Τσάκος: Super deal για τη ναυτιλιακή ΤΕΝ
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Α. Πίττας: Ευχάριστη έκπληξη για τους αναλυτές από την EuroDry
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Optima Bank για HELLENiQ ENERGY: Μειώνει την τιμή στόχο, παρά την υψηλή μερισματική απόδοση
- Jumbo: Αγορά ιδίων μετοχών συνολικής αξίας 1,05 εκατ. ευρώ
- Χρυσοχοΐδης: 65 αστυνομικοί σε μόνιμη βάση για τη φρούρηση στο Μετρό Θεσσαλονίκης
- HELLENiQ ENERGY: Έγκριση ΔΣ για πώληση 35% της ΔΕΠΑ Εμπορίας σε ΤΑΙΠΕΔ