Έντονη είναι η φημολογία γύρω από την ταυτότητα του μυστηριώδους εφοπλιστή που «φλερτάρει» με μία σειρά μεγάλων πλοίων μεταφοράς αιθανίου (VLECs), τα οποία έχει παραγγείλει από πέρυσι σε δύο νοτιοκορεατικά ναυπηγεία η αμερικανική ναυτιλιακή Delos Shipping.

Τα ναυπηγεία Samsung Heavy Industries ανακοίνωσαν την περασμένη εβδομάδα τον τερματισμό ενός συμβολαίου για την κατασκευή τριών VLECs χωρητικότητας 93.000 cbm το καθένα, καθώς ο πελάτης δεν μπορούσε να ανταποκριθεί στους όρους της συμφωνίας και να καταβάλλει τις προβλεπόμενες πληρωμές. Τα πλοία αυτά φέρονται να αποτελούν μέρος μίας παραγγελίας έξι πλοίων από την Delos Shipping, με τα άλλα τρία να έχουν παραγγελθεί στα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries.

Αυτό που προκάλεσε πολλές συζητήσεις γύρω από την ανακοίνωση των ναυπηγείων ήταν η ασυνήθιστη κίνησή τους να αποκαλύψουν πως έχουν ήδη κατ’ αρχήν συμφωνία με νέο πελάτη για τα τρία VLECs, χωρίς να δώσουν περισσότερες λεπτομέρειες. Πηγές της αγοράς που επικαλείται το TradeWinds κατονομάζουν την Dorian LPG του Γιάννη Χατζηπατέρα ως μία από τις ενδιαφερόμενες εταιρείες. Η πληροφορία αυτή ενισχύεται από το γεγονός ότι η Dorian LPG συνεργάζεται με την κινεζική Zhejiang Satellite Petrochemical, η οποία επρόκειτο να ναυλώσει τα τρία πλοία από την Delos Shipping με μακροχρόνια συμβόλαια.

Μάλιστα, μιλώντας στο TradeWinds, η εκπρόσωπος της εταιρείας Μαρίνα Χατζηπατέρα επιβεβαίωσε πως «έχουμε γνώση του project και το βρίσκουμε πολύ ενδιαφέρον», και πρόσθεσε: «Η εμπλοκή μας με τις εξαγωγές αιθανίου ασφαλώς θα ήταν συνεπής με τη στρατηγική μας και μία καλή επέκταση της τεχνογνωσίας μας. Δεν μπορούμε ωστόσο σε αυτό το στάδιο να κάνουμε περαιτέρω σχόλια γύρω από τις λεπτομέρειες του project.

Βάσει της αρχικής συμφωνίας με την Delos Shipping, τα πλοία επρόκειτο να αρχίσουν να παραδίδονται από τα μέσα του 2020.

Γιάννης Χατζηπατέρας
Γιάννης Χατζηπατέρας. Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Dorian LPG

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Χρ. Οικονόμου: Οι επόμενες κινήσεις της TMS Cardiff Gas στην αγορά LNG

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Αποκάλυψη Θ. Βενιάμη: «Εθελοντικός φόρος» 10% από τους εφοπλιστές

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Χαμόγελα στην αγορά του LNG. Γιατί οι τιμές θα είναι ψηλά για τα επόμενα δύο χρόνια