Πρωταγωνιστές της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της Lacta με τίτλο #ActForLove ενόψει του Αγίου Βαλεντίνου είναι 28 αληθινά ζευγάρια με διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό, χρώμα, εθνικότητα, ηλικία και ΑμεΑ. Τις τελευταίες ώρες έχει γίνει viral στα social media με τον κόσμο να σχολιάζει θετικά την επιλογή των ιδιαίτερων ζευγαριών κάτι που δεν βλέπουμε συχνά στην Ελλάδα. Ωστόσο δεν έλειψαν και τα ομοφοβικά σχόλια.
Με σύνθημα «αγκάλιασε όλες τις γεύσεις της αγάπης» η πρωτότυπη, για τα ελληνικά δεδομένα, διαφημιστική εκστρατεία στέλνει ένα ξεκάθαρο μήνυμα κατά των διακρίσεων.
Τα 28 ζευγάρια που συμμετέχουν στην εν λόγω εκστρατεία φωτογραφήθηκαν για την έκθεση #ActForLove της Lacta, αποδεικνύοντας ότι «η αγάπη δεν έχει χρώμα, ηλικία, εθνικότητα και φύλο».
Το μήνυμα που στέλνει η δημοφιλής σοκολάτα φαίνεται πως δίχασε τους χρήστες του διαδικτύου, με άλλους χρήστες να χαρακτηρίζουν τη διαφήμιση απαράδεκτη και προκλητική, επισημαίνοντας ότι το συγκεκριμένο προϊόν απευθύνεται κυρίως σε παιδιά, και άλλους να στηρίζουν με πάθος την εκστρατεία, επικροτώντας τους δημιουργούς της.
Βέβαια, οι χρήστες του Twitter χρησιμοποίησαν το νέο trend φωτοσοπάροντας φωτογραφίες πολιτικών και στέλνοντας τα δικά τους μηνύματα.
Μερικά από τα πιο δημοφιλή tweet
μπράβο στη #Lacta#ActForLove#κολαζ pic.twitter.com/luSO2uCBOH
— αμεσoγιδοκρατία (@gidolaos) February 6, 2019
μμμμμμμμμμμ…. γευση Πολακο-κραουνάκη! θα το δοκιμασω σίγουρα! #Lacta ???? pic.twitter.com/e9uvYL4kkn
— JeReviens (@Aph_Kay) February 6, 2019
Η διαφορετικότητα ειναι τεράστιος πλούτος.
Η ομοιομορφία ειναι μιζέρια και φασισμός
Μπράβο #Lacta #ActForLove pic.twitter.com/PaBmBebu9F— KATERINA (@ai_katerina) February 6, 2019
#Lacta
προβλέπω χριστιανοταλιμπάν, ναζιστές, φασίστες, ρατσιστές κ υπόλοιπος συρφετός με μπροστάρη τον Αμβρόσιο να κάνουν ντου σε σούπερ μάρκετ κ να καταστρέφουν τις σατανικές σοκολάτες…
έτσι να μυρίσουμε πάλι λίγο μεσαίωνα, μην ξεχαστούμε. pic.twitter.com/3vOLMvgYJi— Alexandros Varsanis (@AlexVarsanis) February 6, 2019
Τέλος, μια διαφήμιση που απευθύνεται, κυρίως, σε παιδιά θα έπρεπε να είναι πολύ πιο προσεκτική. Άλλο πράγμα να αποδεχόμαστε το διαφορετικό, άλλο να το διαφημίζουμε/προπαγανδίζουμε. #Lacta
— Rick Blaine (@Underwood_DC) February 6, 2019
Το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής μου. #lacta pic.twitter.com/4eYX9ZdgJG
— Mysterywoman (@Mysterywoman111) February 6, 2019
Χωρίς λόγια!
#Lacta pic.twitter.com/vUa5BHuCET
— George Lee (@Harhalas) February 7, 2019
#Lacta
προβλέπω χριστιανοταλιμπάν, ναζιστές, φασίστες, ρατσιστές κ υπόλοιπος συρφετός με μπροστάρη τον Αμβρόσιο να κάνουν ντου σε σούπερ μάρκετ κ να καταστρέφουν τις σατανικές σοκολάτες…
έτσι να μυρίσουμε πάλι λίγο μεσαίωνα, μην ξεχαστούμε. pic.twitter.com/3vOLMvgYJi— Alexandros Varsanis (@AlexVarsanis) February 6, 2019
Μηπως ρε μιζερα ανθρωπακια ο λογος που σας πειραξε η διαφημιση της #lacta είναι επειδη οι πρωταγωνιστές δειχνουν πιο ευτυχισμένοι απο εσας;
— akis terzis (@akisterzis) February 6, 2019
Από ότι φαίνεται θα συζητηθεί το νέο σποτ της #lacta και τα επιχειρήματα κλασσικά τύπου ''Έχω κάθε δικαίωμα να είμαι ενάντια στα ανθρώπινα δικαιώματα γιατί είμαι ο Γιώργος από τα Κάτω Πατήσια και η κομπλεξική απάνθρωπη σκοταδιστική μου άποψη είναι το παν''
— Απελή Τσαμτσάμ (@Egina_Apli) February 6, 2019
Ο καθε άνθρωπος μπορει να εχει οσες απόψεις και οσες προτιμήσεις θελει αρκεί να σεβονται τα δικαιωματα και την αξιοπρεπεια του αλλου. Για την ψευτοηθικη του καθε μπαγλαμα που θιχτηκε απο την διαφημιση της #lacta ενω αν εβλεπε 2 γκομενες να παιζουν θα ξερογλυφοταν, ξυδακι
— akis terzis (@akisterzis) February 6, 2019