H κυριαρχία της Gucci συνεχίζεται. Σύμφωνα με το δείκτη The Lyst Index, ένα τριμηνιαίο report που αναλύει τη συμπεριφορά πάνω από 5 εκατομμυρίων αγοραστών του διαδικτύου οι οποίοι ψάχνουν, περιηγούνται και αγοράζουν ρούχα επιλέγοντας μεταξύ 12.000 σχεδιαστών και καταστημάτων online, η Gucci κατέκτησε την πρωτιά και είναι επισήμως το κυρίαρχο brand που επιλέγουν οι καταναλωτές.

Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, περισσότεροι από 6 εκατομμύρια αγοραστές αναζήτησαν online  μια τσάντα, ζώνη ή παπούτσι Gucci μεταξύ Οκτωβρίου και Δεκεμβρίου 2018. Τα δύο πρώτα αξεσουάρ της Gucci (τσάντες και ζώνες)  βρέθηκαν στην κορυφή της λίστας με τα 10 κορυφαία προϊόντα, συγκεντρώνοντας μάλιστα δύο φορές περισσότερες παραγγελίες από όσο τα άλλα οκτώ προϊόντα μαζί.

Το πιο ζεστό αξεσουάρ όλων αυτών, ωστόσο, δεν ήταν ένα από τα περίτεχνα σχέδια τσάντας της Alessandro Michele, αλλά η τσάντα Soho Disco, η οποία ξεκίνησε το 2014. Η δεύτερη, ζώνη λογότυπου Gucci, υποδηλώνει επίσης ότι οι πελάτες παίζουν ασφαλές όταν επενδύουν σε πολυτελή αγαθά αυτή τη σεζόν.

Το πιο δημοφιλές προϊόν από όλα ήταν η Soho Disco τσάντα που λάνσαρε η Gucci το 2014 και στην δεύτερη θέση η ζώνη με το λογότυπο της φίρμας, γεγονός που αποδεικνύει ότι οι πελάτες στρέφονται στις ασφαλείς, κλασικές επιλογές όταν πρόκειται για είδη πολυτελείας.

Οι μάρκες Off-White και Balenciaga βρέθηκαν στη δεύτερη και στην τρίτη θέση της λίστας αντίστοιχα, με την κολεξιόν “The Ten” που λάνσαραν η Nike σε συνεργασία με την Off-White, να αποτελεί το δημοφιλές brand συνεργασίας για το 2018.

Καλά ήταν τα νέα και για τη Moncler, καθώς η νέα σειρά Genius βρέθηκε στην 4η θέση, ενώ δύο θέσεις υψηλότερα σκαρφάλωσε η Fendi, στο νούμερο 5 της λίστας, μετά και τη συνεργασία της με τη Fila.

Οι εταιρείες Versace, Stone Island, Vetements και Valentino βρέθηκαν στις θέσεις 6,7,8, και 9, ενώ στη 10η θέση εμφανίστηκε η Burberry, μετά τη δυναμική που έφερε στο γνωστό οίκο μόδας ο νέος σχεδιαστής της Riccardo Tisci.

Τα διάσημα μοντέλα Suki Waterhouse και Cara Delevingne με δημιουργίες Burberry

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Η Burberry αιφνιδιάζει: O κολλητός των Καρντάσιαν, Riccardo Tisci, νέος σχεδιαστής του ομίλου!