ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η stalker πλατινομαλλούσα
H Capital Liberty Invest, η κοινοπραξία που δημιούργησαν η Capital Ship Management Corp, συμφερόντων του εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη και η γερμανική Liberty One, του Dietrich Schulz, προχώρησε στην πρώτη εξαγορά δύο, υψηλών προδιαγραφών, πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Τα δύο πλοία θα τεθούν υπό την τεχνική διαχείριση της Liberty Blue στο Leer, της Γερμανίας.
Η εταιρεία παρέλαβε το πρώτο από τα δύο αδελφά πλοία, το Ibrahim Dede (χωρητικότητας 1,878 TEU), το οποίο μετονομάστηκε σε Asterix, στις 21 Ιανουαρίου 2019 στο λιμάνι του Πειραιά και στη συνέχεια το πλοίο μεταφέρθηκε για ναύλωση σε έναν από τους μεγαλύτερους φορείς εκμετάλλευσης εμπορευματοκιβωτίων παγκοσμίως.
Το δεύτερο πλοίο, Cafer Dede, αναμένεται να παραδοθεί στην Capital Liberty Invest στο τέλος του πρώτου τριμήνου του έτους και θα μετονομαστεί σε Apostolos II.
Τα δύο containerships, τα οποία κατασκευάστηκαν το 2008 στο γνωστό ναυπηγείο Sedef της Κωνσταντινούπολης, είναι υψηλών προδιαγραγών και έχουν ελκυστικό προφίλ ταχύτητας / κατανάλωσης. Παράλληλα, κατά την ειδική επιθεώρηση που πέρασαν το 2018 ολοκληρώθηκε και η εγκατάσταση συστημάτων επεξεργασίας θαλασσέρματος σε αυτά.
Για την απόκτηση των δύο πλοίων προηγήθηκαν αρκετές μελέτες έργων για διάφορους τομείς της ναυτιλίας και έγινε επιθεώρηση μεγάλου αριθμού πλοίων πριν ληφθεί η τελική απόφαση.
Η Capital Liberty Invest ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει να αναζητά περαιτέρω ευκαιρίες ανάπτυξης στον κλάδο του ξηρού φορτίου και της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Υπενθυμίζεται ότι η κοινοπραξία της ελληνικής εταιρείας με τη γερμανική δημιουργήθηκε πριν από ένα χρόνο, τον Ιανουάριο του 2018, με στόχο να προχωρήσει σε επενδύσεις στον τομέα της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων -αποκτώντας από feeders μέχρι και post-panamax containerships- στον τομέα της μεταφοράς πετρελαίου και χύδην ξηρού φορτίου αλλά και σε άλλους τύπους πλοίων όπως αυτά των πολλαπλών χρήσεων (MPP).
Η Capital Group του κ. Μαρινάκη διαθέτει στόλο 77 πλοίων, στα οποία περιλαμβάνονται 49 τάνκερ, 4 μοντέρνα capesize bulkers, 20 containerships και 4 πλοία μεταφοράς LNG.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Π. Παππάς: Η κίνηση της Star Bulk Carriers που θα συζητηθεί
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Προκοπίου: Γιατί έκανε βουτιά η μετοχή της Dynagas LNG Partners
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ευ. Πιστιόλης: Σημαντική συμφωνία ναύλωσης για δύο πλοία που μόλις παρήγγειλε
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τεχνική Ολυμπιακή: Αγορά κτηρίου γραφείων στη Φρανκφούρτη
- Συρία: Διαδηλώσεις υπέρ της δημοκρατίας, των δικαιωμάτων των γυναικών και κατά της Άγκυρας
- Στήριξη 150 οικογενειών με το πρόγραμμα «Δεύτερο Σπίτι» από την Κωτσόβολος και την Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας
- Intralot: Ο Richard Bateson αναλαμβάνει Διευθύνων Σύμβουλος της θυγατρικής στις ΗΠΑ