ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ενώ οι μεγαλύτεροι οίκοι μόδας αλλάζουν το λογότυπό τους, υιοθετώντας μια πιο μινιμαλιστική προσέγγιση, η εταιρεία Zara κινείται προς την αντίθετη κατεύθυνση. Ο κολοσσός της «γρήγορης μόδας», που ανήκει στον ισπανικό όμιλο Inditex, παρουσίασε ένα νέο λογότυπο, στο οποίο τα γράμματα Z και το R έχουν καμπυλωτό τελείωμα.
Αυτή είναι η δεύτερη φορά που η Zara αλλάζει το λογότυπό της από την ίδρυση της μάρκας το 1975. Ωστόσο, η πρώτη αλλαγή, που εφαρμόστηκε το 2010 δεν ήταν τόσο δραστική όσο αυτή που βλέπουμε τώρα.
Το νέο λογότυπο της Zara φέρει την υπογραφή του διαφημιστικού πρακτορείου Baron & Baron, το οποίο ιδρύθηκε από τον Γάλλο συντάκτη και καλλιτεχνικό διευθυντή, Fabien Baron, γνωστό για το έργο του στα περιοδικά Interview, Harper’s Bazaar και το βιβλίο Sex του 1992 της Madonna. Οι χρήστες των social media έσπευσαν να συγκρίνουν το νέο λογότυπο της Zara, με εκείνο που χρησιμοποιείται από το Harper’s Bazaar
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ο παραμυθένιος γάμος της κόρης του Mr. Zara (pics)
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιατί η Ηugo Boss σκέφτεται να ακολουθήσει το «μοντέλο» Zara
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Τα χρώματα και η ελληνική αύρα στις δημιουργίες της Amaris Mykonian Art Stories
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μπάιντεν: Δεν θα ακολουθήσω τα «παιδιαρίσματα» του Τραμπ – Θα παραστώ στην ορκωμοσία
- Genoa CFC: Μάχη επενδυτών για το ποιός θα ελέγχει την παλαιότερη ποδοσφαιρική ομάδα της Ιταλίας
- Boeing: Kερδίζει συμφωνία 36 δισ. δολαρίων από την Τουρκία, ξεπερνώντας την Airbus
- Μητσοτάκης από Βρυξέλλες: Είναι ανάγκη να υλοποιηθεί η έκθεση Ντράγκι