ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Διάλεξη και παράσταση – δρώμενο, στο πλαίσιο της φωτογραφικής έκθεσης της Miro Ito «Δρόμος του Φωτός και της Ελπίδας – Το ταξίδι του Ελληνισμού στην Ιαπωνία», που παρουσιάζεται αυτές τις μέρες στο Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο (ΒΧΜ), θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2019 και ώρα 19:30.
Συγκεκριμένα, στο ΒΧΜ θα δοθεί διάλεξη της φωτογράφου-καλλιτέχνιδος Miro Ito με θέμα «Η Τέχνη ως Μέσο και ως Mήνυμα Oικουμενικότητας («Art as Media is a Message for Universality»). Η Miro Ito, με αφορμή τους πολιτιστικούς θησαυρούς της Ιαπωνίας που απεικονίζονται στη φωτογραφική της έκθεση, μιλά για οράματα τα οποία απηχούν την ενότητα, έχοντας ως σύνθημα: «Το μέσο είναι μήνυμα».
Παράλληλα, με τη διάλεξη θα πραγματοποιηθεί παράσταση – δρώμενο με μάσκες Gigaku από τον χορευτή Shunso, πρώην σολίστα του Εθνικού Μπαλέτου της Κούβας και της Τσεχικής Δημοκρατίας. Θεατρικές μάσκες Gigaku από το βουδιστικό ναό του Todaiji στη Νάρα απεικονίζονται και στις φωτογραφίες της έκθεσης. Οι μάσκες αυτές θεωρείται ότι έλκουν την καταγωγή τους από το κωμικό αρχαίο ελληνικό θέατρο και έφτασαν στην Ιαπωνία ακολουθώντας μια πορεία ανταλλαγών και προσμίξεων κατά μήκος του Δρόμου του Μεταξιού. Η διάλεξη της Miro Ito θα δοθεί στην αγγλική γλώσσα (χωρίς μετάφραση). Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Οι 8 νέες ταινίες της βδομάδας – Στους κινηματογράφους από 24 Ιανουαρίου 2019
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Το πρώτο Athens Fashion Film Festival έρχεται στο Μέγαρο
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: «Πάνω σ’ έναν αρχαίο στίχο Κ.Γ. Καρυωτάκης: Η υστεροφημία του ποιητή»: Μια διαφορετική εκδήλωση στο ΚΠΙΣΝ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας