ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συγκεκριμένα, έκλεισε συμφωνία με τη σουηδική εταιρεία Stena Bulk για τη ναύλωση του χωρητικότητας 157,000-dwt δεξαμενόπλοιου Eurovision (κατασκευής 2013). Πηγές αναφέρουν ότι η ναύλωση θα έχει διάρκεια 18 μήνες με τα ναύλα να ανέρχονται σε 25.000 δολάρια ημερησίως. Υπενθυμίζεται ότι η ΤΕΝ απέκτησε το συγκεκριμένο τάνκερ με επαναγορά από κορεάτικη εταιρεία το 2012, έναντι 52 εκατ. δολαρίων.
Παράλληλα, όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, η ΤΕΝ έκλεισε συμφωνία τριετούς διάρκειας και με την Flopec του Ισημερινού, για τη ναύλωση δύο τάνκερ LR1. Πρόκειται για τα χωρητικότητας 74,000-dwt πλοία Selini και Salamina, κατασκευής 2009 και τα δύο, τα οποία ναυλώθηκαν στην τιμή των 15.000 δολαρίων ημερησίως.
Εκτός από τις ναυλώσεις, η ναυτιλιακή του κ. Τσάκου, εμφανίζεται δραστήρια και στις νέες παραγγελίες, με τους ναυλομεσίτες να αναφέρουν ότι προχώρησε στην παραγγελία δύο τάνκερ suezmax χωρητικότητας 158,000 dwt, στο νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Hyundai Samho, έναντι 65 εκατ. δολαρίων έκαστο.
Ωστόσο, τα συγκεκριμένα πλοία, τα οποία θα παραδοθούν στην ΤΕΝ το 2020, θα ναυλωθούν κατευθείαν στη Chevron.
Η ΤΕΝ διαθέτει στόλο με 64 μοντέρνα πλοία μεταφοράς αργού πετρελαίου και προϊόντων, τάνκερ και LNG.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ευ. Πιστιόλης: Νέα συμφωνία χρηματοδότησης ύψους 45,8 εκατ. δολ. από την Top Ships
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Π. Παππάς: Πρόγραμμα παροχής κινήτρων με μετοχές για τα στελέχη της Star Bulk Carriers
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Αδ. Λαιμός: Η Unisea μόλις έκανε την πιο φιλόδοξη κίνηση των τελευταίων ετών
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια
- «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ 1.200 θέσεις εργασίας από 45 επιχειρήσεις
- «Κοκκινίζουν» οι μετοχές πληροφορικής – Ποιες εταιρείες έχουν μεγάλες απώλειες
- Μεγάλες αλλαγές στη Δικαιοσύνη: Η στρατηγική για το 2025 και τα άλυτα προβλήματα