Δύο supramaxes στα οποία είχε μπει πωλητήριο ήδη από τις αρχές του 2018 φέρεται να πούλησε η ναυτιλιακή Allseas Marine, συμφερόντων του εφοπλιστή Μιχάλη Μποδούρογλου, αποκομίζοντας από τη διαδικασία αυτή πάνω από 24 εκατομμύρια δολάρια.

Πρόκειται για τα πλοία Paros Seas και Kavala Seas (αμφότερα χωρητικότητας 56.800 dwt, κατασκευής 2011), τα οποία η Allseas απέκτησε πριν από έξι χρόνια έναντι 21 εκατ. δολαρίων το καθένα, και τώρα φέρεται να τα πούλησε έναντι πάνω από 12 εκατ. δολαρίων το καθένα.

Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Οκτώβριο η Allseas πούλησε και το τελευταίο της handysize bulker, το Voula Seas (χωρητικότητας 28.400 dwt, κατασκευής 2002), σε λιβανέζικη εταιρεία έναντι 6,5 εκατομμυρίων δολαρίων. Το πλοίο έχει μετονομαστεί σε Sallizar Forte.

Την ώρα που προχωρά όμως σε πωλήσεις πλοίων ξηρού φορτίου, η Allseas αγοράζει τάνκερ, σε μία προσπάθεια διαφοροποίησης του στόλου της. Η εταιρεία επέστρεψε πριν από έναν χρόνο στην αγορά των τάνκερ μετά από 12 ολόκληρα χρόνια με την απόκτηση του RS Tara (χωρητικότητας 160.000 dwt, κατασκευής 2016) και του RS Aurora (χωρητικότητας 159.300 dwt, κατασκευής 2017). Το RS Tara έχει ενταχθεί στο pool Blue Fin της Heidmar, ενώ το RS Aurora στο pool Suez 8 της Navig8.

H Allseas, σύμφωνα με το Tradewinds, εκτιμάται ότι εξετάζει περαιτέρω κινήσεις για την αναδιάρθρωση του στόλου της, με πιθανές προσθήκες τάνκερ και πλοίων ξηρού φορτίου διαφόρων μεγεθών.

Εφόσον επιβεβαιωθεί η πώληση των Paros Seas και Kavala Seas, ο στόλος της εταιρείας θα αποτελείται πλέον από επτά πλοία ξηρού φορτίου (τρία ultramaxes, δύο kamsarmaxes και δύο supramaxes), τέσσερα boxships και δύο τάνκερ.

Μιχάλης Μποδούρογλου
Μιχάλης Μποδούρογλου. Ετών 65. Εφοπλιστής Allseas Marine

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  O ανοδικός κύκλος στα ναύλα των τάνκερ ξεκίνησε. Πού θα φτάσουν οι τιμές

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ευ. Πιστιόλης: Δυναμικό ξεκίνημα για το 2019 με νέες παραγγελίες πλοίων

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Η σπάνια κίνηση των αδελφών Λασκαρίδη στην αγορά των τάνκερ