ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τι λένε στις αγωγές τους Ρέβη – Κουρδής κατά Σκάι, η Σιναρέλη και οι προσλήψεις στο ΑΠΕ, τι έγινε τελικά με τον Σρόιτερ, το ΕΣΡ και ο… Τάκης Τσουκαλάς
Έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο εξωτερικό έδειξε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των δυναμικών κοινών – αυτών δηλαδή που διαμορφώνουν τη διαφημιστική πίτα – προτιμάει το YouTube από την τηλεόραση. Πιο συγκεκριμένα, ο διαδικτυακός κόμβος των δισεκατομμυρίων videos αποτελεί την πρώτη επιλογή στις ηλικίες των 20 και άνω. Η τηλεόραση ακολουθεί με το ζόρι την κούρσα.
Τα στοιχεία της έρευνας εμφανίζουν το YouTube σε πλήρη ανάπτυξη και συνεχώς ανοδική πορεία. Την έρευνα αυτή την παρήγγειλε η διαδικτυακή πλατφόρμα και δημοσιεύτηκε στο Mashable. Στο παρακάτω γράφημα φαίνονται τα αναλυτικά νούμερα της δημοσκόπησης και είναι ξεκάθαρο ότι το YouTube έρχεται πρώτο στις ηλικιακές κατηγορίες 18-34 και 18-49 από κάθε τηλεοπτικό δίκτυο, τόσο καλωδιακό, συνδρομητικό ή δημόσιο.
Επίσης, πάνω από το 50% παρακολουθεί το YouTube και μέσα από τις έξυπνες τηλεοράσεις, που επιτρέπουν τη σύνδεση στο διαδίκτυο και την εγκατάσταση εφαρμογών. Αξιοσημείωτο είναι και το ότι το 90% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ταυτόχρονα με την τηλεόραση χρησιμοποιεί και το smartphone ή το tablet για να ενημερωθεί. Και έτσι, εταιρείες marketing και χορηγοί, ανεβάζουν διαρκώς τους ρυθμούς ανάπτυξης της πλατφόρμας της Google καθιερώνοντας στην ουσία τη νέα τάξη πραγμάτων. Οι διαφημίσεις δίνουν και παίρνουν, ειδικά σε κανάλια διασημοτήτων και εμπορικού ενδιαφέροντος που στηρίζονται στους χορηγούς αυτούς.
Και, όπως είναι φυσικό, τα κέρδη εκτοξεύονται στα ύψη.
Διαβάστε ακόμη:
http://www.mononews.gr/lithike-to-mistirio-tou-stonehenge/40675
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ευρωπαίοι προς ΗΠΑ: Για τις εδαφικές παραχωρήσεις θα αποφασίσουν οι Ουκρανοί και μόνο μετά τις εγγυήσεις ασφαλείας
- Bitcoin: Σε χαμηλά έτους, έπεσε προς στιγμήν κάτω από τα 86.000 δολάρια
- Κυριάκος Πιερρακάκης: Σύντομα η Ελλάδα θα έχει περάσει στην πρώτη πεντάδα της Ευρώπης στην ψηφιακή πολιτική
- Ικτίνος: Ολοκληρώθηκε η συμφωνία για το ακίνητό της στη Σητεία, ενισχύοντας σημαντικά το τουριστικό αποτύπωμα της Κρήτης

