ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι σε ΓΕΚ-Intracom-Intralot, ο ξένος της Intrakat, η νέα γκάφα Μανουσάκη (έλεος πια), τι θα πει ο Μητσοτάκης για νέο έκτακτο φόρο σε επιχειρήσεις, ο Ξηρουχάκης και το mononews και ο πρώην υπουργός με την ξανθιά καλλονή
To θέμα αποκάλυψε πρώτο το mononews.gr με δημοσίευμα του, τη Τρίτη 18 Δεκεμβρίου το απόγευμα.
ΕΚΤός από την NIKE η Folli Follie χάνει και άλλες φίρμες μεταξύ αυτών την αντιπροσώπευση του brand ένδυσης ένδυσης Scotch & Soda και άλλης διάσημης γαλλικής φίρμας μαγιό. Και οι δυο φίρμες θα περάσουν στον έλεγχο θυγατρικής της Αττικά Πολυκαταστήματα και συγκεκριμένα στην εταιρεία RUV Distribution στην οποία με ποσοστό 51% συμμετέχει και ο επιχειρηματίας Αλέξανδρος Στράτος.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η συγκεκριμένη θυγατρική η οποία ιδρύθηκε εντός του έτους, στοχεύει να κάνει τζίρο το 2019 της τάξεως των 10 εκατ. ευρώ, εστιάζει στην αντιπροσώπευση ξένων brands στην Ελλάδα, όχι κατ’ ανάγκη αυτών που αποδεσμεύονται από τη Folli Follie, αλλά σε brands τα οποία μπορεί να αναπτύξει η Αττικά Πολυκαταστήματα με corner μέσα στο δίκτυό της.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της FF Group έχει ως εξής:
Η εταιρεία με την επωνυμία “Folli Follie Ανώνυμη Εμπορική Βιοτεχνική και Τεχνική Εταιρεία”, και τον διακριτικό τίτλο “FF GROUP” (εφεξής η “Εταιρεία”), σε συνέχεια δημοσιευμάτων που αναφέρονται σε πιθανές εξελίξεις που σχετίζονται με τη συνεργασία που η ίδια διατηρεί με την NIKE, επιθυμεί να διευκρινίσει τα εξής:
Η Εταιρεία διατηρεί μακροχρόνια συνεργασία με την NIKE, από το 2007, μέσω ενός διευρυμένου δικτύου, χονδρικής και λιανικής, που αριθμεί συνολικά 19 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο, καθώς και 29 σε Βουλγαρία και Ρουμανία. Στις 18 Δεκεμβρίου 2018, η Εταιρεία ενημερώθηκε επίσημα από την NIKE, μέσω γραπτής επιστολής, για την διατήρηση όλων των υφιστάμενων συμβολαίων σε Ελλάδα, Βουλγαρία και Ρουμανία, μέχρι τον συμβατικό χρόνο λήξης τους.
Ως εκ τούτου, διευκρινίζεται ότι, σταδιακά από τον Μάιο του 2019 μέχρι τον χειμώνα του 2022, οπότε και λήγει η τελευταία χρονικά σύμβαση του Ομίλου με την NIKE, τα σχετικά συμβόλαια εισαγωγής και διανομής των επώνυμων ειδών ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ της εταιρείας NΙΚΕ και των θυγατρικών της, δεν θα ανανεωθούν.
Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι παρά τη λήξη τον Μάιο του 2019 του συμβολαίου, που αφορά στη διανομή στην Ελλάδα των προϊόντων Nike προς τους καταστηματάρχες με χαμηλή κατανάλωση, η Εταιρεία θα διατηρήσει την απρόσκοπτη εισαγωγή και διανομή των προϊόντων NIKE καθ’ όλη την διάρκεια του 2019, ενώ η διάθεση των προϊόντων NIKE από τα εν λειτουργία σήμερα καταστήματα της Εταιρείας θα συνεχιστεί κανονικά για το διάστημα 2020 – 2022 κατά περίπτωση.
Η παρούσα ανακοίνωση δημοσιεύεται σύμφωνα με τον Κανονισμό για την Κατάχρηση της Αγοράς (EΕ) 596/2014 (MAR) και τον Κανονισμό του Χρηματιστηρίου Αθηνών. Περιέχει πληροφόρηση που εμπίπτει στην έννοια της προνομιακής πληροφορίας για τους σκοπούς του άρθρου 7 του MAR. Για τους σκοπούς του MAR και του άρθρου 2 του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2016/1055 της Επιτροπής, το υπεύθυνο πρόσωπο για την δημοσίευση της παρούσας ανακοίνωσης για λογαριασμό της Εταιρείας είναι η κ. Μανταλένα Κασιδιαροπούλου, του Τμήματος Επενδυτικών Σχέσεων.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- IRIS: Ερχονται πέντε μεγάλες αλλαγές – Στα 1.000 ευρώ το όριο συναλλαγών
- Να ξεκαθαρίσει τώρα ο κ. Μητσοτάκης ποιους θα φορολογήσει το 2025 – Αρθρο παρέμβαση
- Στην Κύπρο ο Μητσοτάκης για την τριμερή με την Κύπρο και την Ιορδανία – Μαζί και κλιμάκιο υπουργών
- Starbucks: Κέρδη αλλά απλήρωτα δάνεια και συσσωρευμένες ζημιές για την εταιρεία της οικογένειας Μαρινόπουλου