• Business

    Η Coca Cola κάνει τις συσκευασίες της… αγνώριστες!


    Σε σαρωτικές αλλαγές στις συσκευασίες των αναψυκτικών της προχωρά η Coca Cola, στο πλαίσιο των προσπαθειών της να αυξήσει τις πωλήσεις της.

    Όπως ανακοίνωσε η Coca Cola τη Δευτέρα, τα κουτάκια και τα μπουκάλια της κλασικής Coca Cola, της Coca Cola Zero, της Coca Cola Light (ή Diet Coke, όπως λέγεται σε άλλες χώρες) και της Coca Cola Life αλλάζουν μορφή. Αρχής γενομένης από το Μεξικό και με σταδιακή επέκταση και σε άλλες αγορές κατά τη διάρκεια του 2016 και του 2017, οι συσκευασίες των αναψυκτικών θα είναι πλέον… κατακόκκινες, στο χαρακτηριστικό χρώμα με το οποίο έχει συνδεθεί η κλασική Coca Cola, ενώ οι καταναλωτές θα ξεχωρίζουν τα διαφορετικά είδη της από το πάνω μέρος, που θα έχει διαφορετικό χρώμα για το καθένα: κόκκινο για την κλασική Coca Cola, μαύρο για την Zero, ασημί για την Light και πράσινο για τη Life. Με την κίνηση αυτή, η Coca Cola «θολώνει» ορισμένες διαχωριστικές γραμμές μεταξύ των αναψυκτικών της και τα ενώνει κάτω από το κοινό brand της.

    coke2

    Το νέο σχέδιο αποτελεί μέρος της εκστρατείας Taste the Feeling της Coca Cola, στην οποία για πρώτη φορά συνυπάρχουν όλα τα προϊόντα της Coca Cola.

    Όπως ανακοίνωσε ο επικεφαλής μάρκετινγκ της Coca Cola, Marcos de Quinto, η εταιρεία «κάνει το επόμενο βήμα προς την πλήρη υιοθέτηση της στρατηγικής του ενός brand, ενώνοντας την οικογένεια της Coca Cola κάτω από μία οπτική ταυτότητα και κάνοντάς το ακόμα πιο εύκολο για τους καταναλωτές να επιλέξουν τη δική τους Coca Cola με ή χωρίς θερμίδες, με ή χωρίς καφεΐνη».

    Παραδοσιακά η εταιρεία απέφευγε να ομαδοποιεί τα διαφορετικά της προϊόντα στις καμπάνιες της, υπό τον φόβο ότι αυτό θα μπορούσε να αποδυναμώσει το brand. Ωστόσο, η Coca Cola τώρα βασίζεται στα αναψυκτικά που θεωρούνται πιο υγιεινά από τη ζαχαρούχα κλασική Coca Cola για να ενισχύσει τη φήμη της και τις πωλήσεις της.

    Σύμφωνα με το Beverage Digest, το 2015 η κατανάλωση Coca Cola στις ΗΠΑ μειώθηκε σε όγκο κατά 1%.

    Με τη ζήτηση για αναψυκτικά με λιγότερες θερμίδες και ζάχαρη, τα αναψυκτικά με μηδενικές θερμίδες, όπως η Coca Cola Light, μοιάζουν να είναι η προφανής λύση. Ωστόσο, δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα: η κατανάλωση Diet Coke στις ΗΠΑ μειώθηκε κατά 5,6% το 2015, ενώ το ίδιο έτος η κατανάλωση Coca Cola Zero αυξήθηκε κατά 0,5%.

    Καθώς οι Αμερικανοί πίνουν λιγότερα αναψυκτικά, όπως επισημαίνει το Business Insider, η Pepsi και η Coca Cola αναγκάζονται να αναζητήσουν νέους τρόπους να κερδίσουν τους όλο και πιο ευαίσθητους με τη διατροφή τους πελάτες τους. Οι πιο υγιεινές επιλογές αποτελούν «κλειδί» για το μέλλον τους, με τη διευθύνουσα σύμβουλο της Pepsi, Indra Nooyi, να δηλώνει τη Δευτέρα ότι η εταιρεία «διασφαλίζει το μέλλον της γκάμας προϊόντων της, μετασχηματίζοντάς το για να αξιοποιήσει το αυξανόμενο ενδιαφέρον των καταναλωτών για την υγεία και την ευεξία».

    coke3

    Με τις νέες συσκευασίες της, η εταιρεία επιχειρεί να διατηρήσει τη δύναμη του χαρακτηριστικού της brand, προσπαθώντας παράλληλα να κάνει το αναψυκτικό πιο ελκυστικό στους καταναλωτές που απομακρύνονται από τα ζαχαρούχα αναψυκτικά.

    Συνδέοντας πιο άμεσα την Coca Cola Zero χωρίς ζάχαρη και την Coca Cola Life με στέβια με τις πιο προβληματικές από πλευράς πωλήσεων Coca Cola Classic και Light, η εταιρεία θέλει να ενισχύσει τις πωλήσεις σε όλα τα προϊόντα της. Ωστόσο, αν το κόκκινο χρώμα μπερδέψει τους καταναλωτές, αντί να τους βοηθήσει να πάρουν αποφάσεις, αυτή η ενοποίηση μπορεί να πλήξει την εταιρεία σε μεγάλο βαθμό, καθώς οι νέες συσκευασίες θα αρχίσουν να κάνουν την εμφάνισή τους στο άμεσο μέλλον.

    Διαβάστε ακόμα στο mononews.gr: Πρωτοποριακό: Τι σκαρφίστηκε ένας δάσκαλος για να δείξει πόση ζάχαρη περιέχουν τα αναψυκτικά



    ΣΧΟΛΙΑ