ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Ολοκληρώθηκε η μετοχική συγχώνευση των ναυτιλιακών Global Ship Lease με έδρα το Λονδίνο και Poseidon Containers Holdings, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιώργου Γιουρούκου, δημιουργώντας ένα στόλο με 38 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 198,793 TEU και μέσης ηλικίας 10,7 ετών.
Η νέα εταιρεία, που έχει πρόσφατα υπογράψει επιπλέον ναυλοσύμφωνα, αναμένει από τις συμβάσεις της έσοδα περίπου 730 εκατ. δολαρίων.
Πριν από την ολοκλήρωση της συγχώνευσης, η Poseidon Containers αναχρηματοδότησε δάνεια ύψους 228,8 εκατ. δολ. με εξασφαλισεις τρία νέα πλοία οικολογικού τύπου. Με την κίνηση αυτή πέτυχε μείωση του χρέους κατά 21%, δηλαδή 48,2 εκατ. δολ. Η νέα εξασφαλισμένη πιστωτική διευκόλυνση ανέρχεται σε 180,5 εκατομμύρια δολάρια και λήγει τον Ιούνιο του 2022.
Με την ένωση δυνάμεων των δύο εταιρειών δημιουργήθηκε ένας ηγέτης στη ναυτιλία με περιουσιακά στοιχεία 1,3 δισ. δολ., τα οποία αναμένεται να του επιτρέψουν να κεφαλαιοποιήσει τα θετικά θεμελιώδη της αγοράς στον κλάδο μεσαίων και μικρότερων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Ο Ian Webber, CEO της Global Ship Lease, σχολίασε: “Η ολοκλήρωση της συγχώνευσης αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στην εξέλιξη της Global Ship Lease. Αυτή η συναλλαγή μας παρέχει ένα ελκυστικό χαρτοφυλάκιο περιουσιακών στοιχείων, καθώς και πολύ βελτιωμένη οικονομική και στρατηγική ευελιξία. Η πρόσθετη αξία ιδίων κεφαλαίων που δημιουργήθηκε μέσω της συγχώνευσης, συμπεριλαμβανομένης της αναχρηματοδότησης και των νέων ναυλώσεων, έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της καθαρής αξίας ενεργητικού ανά μετοχή κατά 52% στα 2,58 δολάρια. “
Ο Γιώργος Γιουρούκος, Εκτελεστικός Πρόεδρος της Global Ship Lease επισήμανε από την πλευρά του: “Με ένα σύγχρονο στόλο 38 μεσαίων και μικρών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, είμαστε σε ισχυρή θέση να προσφέρουμε στις εταιρείες μεγαλύτερης κλίμακας και ποικιλίας πλοία που καλύπτουν καλύτερα τις ακριβείς ανάγκες τους. Με γνώμονα τις θεμελιώδεις αρχές της αγοράς και τις διευρυμένες δυνατότητες και εμπορικές σχέσεις της νέας εταιρείας, είμαστε σίγουροι για τις μακροπρόθεσμες προοπτικές του διευρυμένου στόλου μας και πιστεύουμε ότι η GSL βρίσκεται σε εξαιρετική θέση να εκμεταλλευτεί τις ελκυστικές ευκαιρίες ανάπτυξης, δημιουργώντας διαχρονική αξία για τους μετόχους”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ν. Μουνδρέας: Η επικερδής κίνηση της NGM Energy
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Αγγελικούσης: Τα νέα σχέδια του εφοπλιστή στην αγορά LNG
MH ΧΑΣΕΤΕ: Αθ. Φειδάκης: Η μεγάλη επιστροφή της Globus Maritime στα κέρδη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας