ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Στη τελική ευθεία εισέρχεται η συγχώνευση των ναυτιλιακών της Navios Maritime Midstream Partners και Navios Acquisition συμφερόντων της πλοιοκτήτριας Αγγελικής Φράγκου.
Οι δύο εταιρείες του ομίλου Navios διαθέτουν στόλους με τάνκερ και η κίνηση αυτή έχει στόχο να απλοποιήσει την κεφαλαιακή και οργανωτική δομή τους, να αυξήσει την εμπορευσιμότητα των μετοχών της Navios Acquisition, να βελτιώσει το πιστωτικό προφίλ της νέας εταιρείας, να συμβάλει στη συγκέντρωση ρευστότητας για την αυτοχρηματοδοτούμενη στήριξη κινήσεων ανάπτυξης και να δημιουργήσει μεγαλύτερη βάση περιουσιακών στοιχείων συμβάλλοντας στην αύξηση της κερδοφορίας.
Στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου 2018 της Navios Acquisition αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι η επιτροπή διενέξεων του ΔΣ της Navios Midstream, ολοκλήρωσε τις διαπραγματεύσεις μεταξύ της εταιρείας και των μετόχων και η συναλλαγή εγκρίθηκε ομόφωνα τόσο από την επιτροπή όσο και από τα ΔΣ των δύο ναυτιλιακών. Η συγχώνευση απαιτεί και τη σύμφωνη γνώμη της πλειοψηφίας των μετόχων των κυκλοφορούντων τίτλων της Midstream. Ωστόσο, η Navios Acquisition κατέχει επαρκή αριθμό μετοχών της Navios Midstream προκειμένου να ανάψει το πράσινο φως για την ολοκλήρωση της συναλλαγής.
Reverse split
Η Navios Acquisition ανακοίνωσε επίσης ότι το ΔΣ της ενέκρινε την υλοποίηση του reverse split των κοινών μετοχών της σε αναλογία 1 έναντι 15, το οποίο αναμένεται να πραγματοποιηθεί πριν από τη συγχώνευση.
H Αγγελική Φράγκου, πρόεδρος και CEO της Navios Acquisition αναφερόμενη στα αποτελέσματα της ναυτιλιακής επισήμανε:”Κατά το τρίτο τρίμηνο του 2018 η εταιρεία εμφάνισε έσοδα 41,6 εκατ. δολ. και προσαρμοσμένα EBITDA 9,9 εκατ. δολάρια. Παράλληλα ανακοινώσαμε τη διανομή τριμηνιαίου μερίσματος 0,02 δολ. ανά μετοχές, που αντιστοιχεί σε ετήσιο μέρισμα 0,08 δολ. ανά μετοχή.”
Μέχρι τις 5 Νοεμβρίου 2018 ο στόλος της ναυτιλιακής αποτελούνταν από συνολικά 37 πλοία, εκ των οποίων επτά VLCC, 26 δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων, δύο δεξαμενόπλοια χημικών και δύο πλοία VLCC γυμνής ναύλωσης, που θα παραδοθούν το τρίτο τρίμηνο και το τέταρτο τρίμηνο του 2020, αντίστοιχα.
Στην παρούσα φάση η Navios Acquisition έχει υπογράψει συμβάσεις για το 99,2% και το 32.7% των διαθέσιμων ημερών ναύλωσης για το 2018 και το 2019 αντίστοιχα, που αντιστοιχούν σε έσοδα περίπου 160,1 εκατ. δολ. και 50,1 εκατ. δολ. για την κάθε χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Πρώτοι με διαφορά οι Έλληνες εφοπλιστές στην αγορά των μεταχειρισμένων: Οι τελευταίες κινήσεις
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Δράγνης: Δύο ακόμα πλοία για την Oceangold Tankers
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ελληνική ναυτιλιακή εισέρχεται στην αγορά tanker suezmax. Η συμφωνία με την Teekay
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας