ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συγκεκριμένα, η ναυτιλιακή συμφερόντων του πλοιοκτήτη, Capital Maritime, φημολογείται ότι θα εντάξει στο στόλο της το χωρητικότητας 106,029 dwt πλοίο CSK Shelton (κατασκευής 2005) που ανήκει στην TCC Group, έναντι τιμήματος ύψους 13 εκατ. δολ.
Ναυλομεσίτες αναφέρουν ότι για το τάνκερ υπήρξε έντονο αγοραστικό ενδιαφέρον και από άλλους Έλληνες εφοπλιστές, γεγονός που αποδίδεται στην εποχική αύξηση που σημειώνουν οι τιμές στη συγκεκριμένη αγορά. Σύμφωνα με την Clarksons η αυξημένη ζήτηση για το πλοίο αναμφισβήτητα είναι αποτέλεσμα του ανοδικού γυρίσματος των τιμών των ναύλων και των ελκυστικών τιμών πώλησης που βρίσκονται σε επίπεδα κοντά στα ιστορικά χαμηλά.
To CSK Shelton αποτελεί το παλαιότερης κατασκευής από τα πέντε aframax που έχει στο νερό η TCC Group, με έδρα το Xoνγκ Κονγκ.
Οι εκτιμήσεις της αγοράς για την τιμή του πλοίου κυμαίνονταν από τα 12,5 έως τα 13 εκατ. δολ., επίπεδα αρκετά υψηλότερα από την προηγούμενη αντίστοιχη αγορά που σημειώθηκε στη ναυτιλιακή αγορά.
Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Ιούνιο, η Thenamaris, συμφερόντων του Νικόλα Μαρτίνου, εξαγόρασε τα χωρητικότητας 114,500-dwt πλοία Sparto και Pantelos (κατασκευής 2004 αμφότερα) έναντι 11,5 εκατ. δολ. έκαστο.
Ο κ. Μαρινάκης θεωρείται ένας από τους πιο δραστηρίους εφοπλιστές της αγοράς στον κλάδο των τάνκερ, τόσο στα VLCC όσο και στα aframax.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Eλληνική ναυτιλιακή επιστρέφει στην αγορά μεταχειρισμένων μετά από τρία χρόνια
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πώς ο Γ. Οικονόμου θα βάλει στην τσέπη 134 εκατ. δολάρια από το μεγάλο deal της Ocean Rig
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ελληνική ναυτιλιακή στους σημαντικότερους πελάτες του ναυπηγείου Yangzijiang
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια
- «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ 1.200 θέσεις εργασίας από 45 επιχειρήσεις
- «Κοκκινίζουν» οι μετοχές πληροφορικής – Ποιες εταιρείες έχουν μεγάλες απώλειες
- Μεγάλες αλλαγές στη Δικαιοσύνη: Η στρατηγική για το 2025 και τα άλυτα προβλήματα