ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η αστρολογία, τα ταρώ και γενικά τα πνευματικά στοιχεία, όπως οι κρύσταλλοι και οι πυραμίδες, αποτελούν μέρος της καθημερινότητας της υψηλής ραπτικής και ο Tisci, τον οποίο η Βurberry προσέλαβε για να φέρει αξιοπιστία, είναι κολλημένος σε αυτά.
Σημειώνεται ότι και στο οίκο Givenchy της LVMH που ήταν πριν, έφερε τον αριθμό 17, καθώς και εικόνες γιγάντιων κρυστάλλων.
Ωστόσο, αν η ιδέα να γίνεται ο προγραμματισμός μίας μεγάλης εταιρίας με ετήσιες πωλήσεις άνω των 3 δισ. δολ. σύμφωνα με τις προλήψεις του σχεδιαστή της ακούγεται εκκεντρική, η στρατηγική του λανσαρίσματος των μηνιαίων limited edition προϊόντων δεν είναι. Τα μεγαλύτερα εμπορικά σήματα ειδών πολυτέλειας αγωνίζονται με διάφορους τρόπους να προσελκύσουν νέους αγοραστές μέσω των limited edition συλλογών.
Μπορεί η Burberry να μην αποκαλύπτει γιατί ο Tisci επιλέγει τον συγκεκριμένο αριθμό, ωστόσο η 17η κάρτα των ταρώ είναι ευοίωνη: “το αστέρι”.
Βέβαια, η εταιρία έχει συγκεκριμένο λόγο που ακολουθεί τις απόψεις του Tisci. Κατά τη διάρκεια της θητείας του στον οίκο Givenchy, όπου ήταν γνωστός για το αλάτι που έριχνε στις γωνίες των κτιρίων για να διώξει την αρνητική ενέργεια, κατόρθωσε να αυξήσει τα καταστήματα του brand σε 70, φέρνοντας έσοδα άνω των 500 εκατ. ευρώ (577 εκατ. δολ.).
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Ελευθερία»: H ηχηρή επιστροφή της Μέρκελ
- Πυροσβεστική: Προσοχή στις απόπειρες οικονομικής εξαπάτησης επιχειρήσεων – Πώς θα τις αποφύγετε
- FinTech: Σε φάση έντονης ανάπτυξης στην Ελλάδα – Οι κύριοι παράγοντες
- Κωνσταντίνος Φουντάς: Το νέο «αφεντικό» του Cern μιλά για το σωματίδιο του Θεού, τον πυρηνικό πόλεμο, τα πανεπιστήμια