ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ιδιαίτερα επωφελής αποδείχθηκε η επέκταση της ναύλωσης ενός πλοίου της ναυτιλιακής Diana Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Συμεών Παληού, καθώς η νέα τιμή ναύλωσης είναι σημαντικά αυξημένη σε σχέση με αυτήν που ίσχυε μέχρι πρότινος.
Πρόκειται για το kamsarmax Astarte (χωρητικότητας 81.513 dwt, κατασκευής 2013), το οποίο ναυλώθηκε από την Glencore Agriculture για 14 έως 17 μήνες, αρχής γενομένης από την Τρίτη 16 Οκτωβρίου, έναντι 14.250 δολαρίων ημερησίως, όταν η προηγούμενη συμφωνία ήταν στα 9.000 δολάρια ημερησίως.
Από τη νέα αυτή συμφωνία, η Diana Shipping αναμένει ακαθάριστα έσοδα ύψους 6 εκατομμυρίων δολαρίων κατ’ ελάχιστον.
Σημειωτέον ότι οι τιμές για panamaxes ξηρού φορτίου χωρητικότητας γύρω στα 82.000 dwt κυμαίνονται σήμερα κοντά στα 15.500 δολάρια ημερησίως, όταν πριν από δύο μήνες βρίσκονταν στα 14.000 δολάρια ημερησίως, σύμφωνα με την Clarksons.
Η κίνηση αυτή φαίνεται να επιβεβαιώνει την εκτίμηση της JP Morgan ότι η Diana Shipping αποτελεί ένα “ασφαλές στοίχημα”, χάρη στο χαμηλό της χρέος, το μετριοπαθές πρόγραμμά της για κατασκευή νέων πλοίων και το υψηλό ποσοστό ναύλωσης των πλοίων της.
“Η Diana διαθέτει ένα από τα πιο χαμηλά προφίλ κινδύνου στο σύμπαν της κάλυψής μας στο ξηρό φορτίο”, ανέφερε σε σημείωμά του προς τους πελάτες o αναλυτής της JP Morgan, Noah Parquette, σύμφωνα με το TradeWinds. Ο ίδιος δίνει σύσταση neutral για τη μετοχή της εταιρείας, ορίζοντας την τιμή-στόχο στα 5 δολάρια. Το απόγευμα της Τετάρτης η μετοχή της εταιρείας διαμορφωνόταν στα 3,91 δολάρια.
Η Diana Shipping διαθέτει 50 πλοία ξηρού φορτίου συνολικής χωρητικότητας 5,8 εκατομμυρίων dwt, με μέση ηλικία τα 9,15 χρόνια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Β. Μαρινάκης: Χρηματοδότηση 200 εκατ. δολ. από την Κίνα για την Capital Maritime
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Π. Κασιδόκωστας-Λάτσης: Σε ελληνικά χέρια και πάλι το πλοίο που πούλησε η Ivy Shipping
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Προκοπίου: Η Dynagas εκδίδει νέες προνομιούχες μετοχές αξίας 55 εκατ. δολαρίων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μεταμόσχευση μαλλιών: Η μέθοδος που ακολούθησε ο Άδωνις Γεωργιάδης – Τι λένε οι ειδικοί
- Shark Tank: Οι ήρωες του αμερικανικού Dragons’ Den καλούνται κι αυτοί να αντιπαλέψουν τους δασμούς
- Βαγγέλης Μαρινάκης: Ο όμιλος της Capital Shipping ναυπηγεί 74 πλοία αξίας 7,3 δισ. δολαρίων
- Σιδηρόδρομος: Το νέο νομοσχέδιο που έρχεται να σαρώσει παθογένειες δεκαετιών
