Το ακριβότερο εμπορικό σήμερα παγκοσμίως ανήκει στον κολοσσό της τεχνολογίας Apple και η αξία του ανέρχεται στο ποσό των 214,5 δις δολαρίων!

Σύμφωνα με τη σχετική λίστα ακολουθούν η Google, στα 155,5 δισ. δολάρια, και το σήμα της Amazon, στα 100,8 δισ. δολάρια.

Ο κατάλογος αυτός συντάχθηκε από την εταιρεία επιχειρηματικών συμβούλων Interbrand. Η Interbrand καταρτίζει κάθε χρόνο κατάλογο με 100 εταιρείες από διάφορους κλάδους, ειδών πολυτελείας, αυτοκινητοβιομηχανίας, καταναλωτικών αγαθών, χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών και της υψηλής τεχνολογίας.

Τα ποιοτικά χαρακτηριστικά για τη σύνταξη της λίστας αφορούν στο κατά πόσο το εκάστοτε σήμα επηρεάζει τον καταναλωτή ώστε να πάρει τη μία ή την άλλη απόφαση αγοράς.

Αξίζει να σημειωθεί πως το εμπορικό σήμα της Amazon κατέγραψε την πιο ταχζία αύξηση μεταξύ των 100 πιο εμπορικών σημάτων του καταλόγου της Interbrand.

Δεύτερο, έρχεται το Netflix στα 8,1 δισ. δολάρια, με αύξηση 45%.

Πέραν αυτών, δύο από τα πιο αναγνωρίσιμα και δημοφιλή εμπορικά σήματα σε όλο τον κόσμο είναι των οίκων Gucci και Louis Vuitton, ενώ συνολικά ο κλάδος των ειδών πολυτελείας και της υψηλής ραπτικής διανύει περίοδο μεγάλης ακμής.

Ο Gucci, έχει «εκτινάξει» την αξία του σήματός του σε ποσοστό 30%, στα 12,9 δισ. δολάρια. Το αντίστοιχο σήμα του Louis Vuitton αύξησε την αξία κατά 23%, στα 28,2 δισ. δολάρια.

Πέραν των Gucci και Louis Vuitton, άλλα εμπορικά σήματα στον κατάλογο είναι εκείνα των Tiffany, Burberry, Dior, Hermes, αλλά και της Chanel.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτοί είναι οι πιο νέοι δισεκατομμυριούχοι στον κόσμο (video)

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πανικός σε πτήση της KLM: F-16 συνόδευσαν το αεροσκάφος έως το Άμστερναμ

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ανοδικές τάσεις για τα «prime» τουριστικά και εμπορικά ακίνητα «βλέπουν» Εθνική Πανγαία και Grivalia