Τις νέες υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις καβουρδίσματος ελληνικού καφέ στο εργοστάσιό της στα Οινόφυτα εγκαινίασε χθες η Nestle Ελλάς. Μια επένδυση 8,5 εκατ. ευρώ, η οποία εντάσσεται στο ευρύτερο επενδυτικό πλάνο της επιχείρησης που την τελευταία τριετία ξεπερνά τα 20 εκατ. ευρώ. Μάλιστα, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Νίκος Εμμανουηλίδης, την χαρακτήρισε «Γολιάθ» ενώ τόνισε πως αποδεικνύει τη δέσμευση του ομίλου στην χώρα. «Αποδεικνύουμε ότι επενδύουμε στη χώρα και παραμένουμε εδώ», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Γιατί ο ελβετικός κολοσσός των τροφίμων επιδεικνύει τέτοια «προσήλωση» στην ελληνική οικονομία; Και μάλιστα δημιουργεί εγκαταστάσεις που είναι μοναδικές στο είδος τους σε ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων; Τι είναι αυτό που τον κάνει να ενισχύσει τα εργοστάσιά του στην Ελλάδα, τη στιγμή που άλλες πολυεθνικές παραμένουν εξαιρετικά επιφυλακτικές και προσέχουν τις δαπάνες τους.

Όπως προκύπτει από τις απαντήσεις που έδωσαν στελέχη της εταιρείας σε δημοσιογράφους στο περιθώριο της εκδήλωσης οι λόγοι είναι οι εξής:

  • Πρώτον, γιατί ανοίγει νέες προοπτικές στην εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρείας, αφού διπλασιάζει την παραγωγική δυναμικότητα του εργοστασίου στα Οινόφυτα από 10.000 τόνους τον χρόνο σε 20.000 τόνους.
  • Δεύτερον, γιατί δίνει τη δυνατότητα παραγωγής νέων καινοτόμων προϊόντων ενώ βελτιώνει την ποιότητα του παραγόμενου καφέ, μειώνοντας ταυτόχρονα το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα.
  • Τρίτον, γιατί η ελληνική αγορά παρά τη κάμψη της κατανάλωσης και την αύξηση του ΕΦΚ παραμένει υπολογίσιμη αλλά και εξαιρετικά σημαντική για την εταιρεία, με δεδομένου ότι κατέχει ηγετική θέση (στις καφεδομηχανές για κατ’ οίκον κατανάλωση το μερίδιο της πλησιάζει το 60%). Όπως είπε ο κ. Ηλίας Παπαδόπουλος, υπεύθυνος στην Nestle Ελλάς για τον τομέα του καφέ, η κατά κεφαλήν κατανάλωση καφέ στην Ελλάδα είναι γύρω στις 600 κούπες τον χρόνο.

Από εκεί και πέρα, τα στελέχη της Nestle επεσήμαναν ότι οι πωλήσεις της εταιρείας κινούνται ανοδικά παρά τις δυσκολίες που υπάρχουν και εκτίμησαν πως το 2018 θα είναι μια καλή χρονιά για την Nestle Ελλάς. Πρόσθεσαν πως η επαναλειτουργία των καταστημάτων της Μαρινόπουλος από τον Σκλαβενίτη έπαιξε κάποιο ρόλο, όπως και το πρόγραμμα των προσφορών στα σούπερ μάρκετ.

Να σημειωθεί πως η Nestle έχε παρουσία πάνω από 100 χρόνια στην Ελλάδα. Σημαντικοί σταθμοί στην ιστορία της στη χώρα μας είναι η κυκλοφορία του «Γαλακτούχον Άλευρον Nestlé» το 1899, η «εφεύρεση» του Nescafé Frappé to 1957, η εξαγορά της Λουμίδης ΑΕ και του εργοστασίου καφέ στα Οινόφυτα το 1987. Σήμερα, 120 χρόνια μετά την κυκλοφορία του πρώτου προϊόντος της διαθέτει 2 εργοστάσια και απασχολεί περίπου 800 άτομα προσωπικό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Friesland: «Ή τώρα ή ποτέ» για την εξαγορά της Δωδώνη

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σκλαβενίτης: Ξεπέρασε τις προβλέψεις η πορεία του Μαρινόπουλου

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Θα αντιδράσουν σήμερα οι τράπεζες μετά τις επικές απώλειες των 5,4 δισ. ευρώ;