ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο σχεδιαστής
Ο Slimane έγινε γνωστός για τις συλλογές του ανδρικής ένδυσης στον οίκο Dior στις αρχές της δεκαετίας του 2000, όταν επανέφερε τα skinny κοστούμια και τα τζιν στην αντρική μόδα.
Στόχος του Slimane είναι να αναβαθμίσει το brand και να το επεκτείνει στην αντρική ένδυση, τα αρώματα και την υψηλή ραπτική.
Η πρόκληση
Η κίνηση του CEO της LVMH Bernard Arnault να τοποθετήσει έναν διάσημο σχεδιαστή στην Celine θα μπορούσε να μεταφραστεί ως μια εύστοχη «απάντηση» στον βασικό ανταγωνιστή του, τον οίκο Kering, ο οποίος παρουσίασε ανάπτυξη 25% το 2017, με τις θυγατρικές του Gucci και Balenciaga να κατατροπώνουν τους ανταγωνιστές τους.
Για να καταφέρει τον στόχο των εσόδων 2-3 δισ. ευρώ για την Celine, η LVMH θα πρέπει να παρουσιάσει ετήσια ανάπτυξη έως και 15%.
Ο ανταγωνιστής
Από τότε που αποχώρησε ο Slimane από την Saint Laurent, η ανάπτυξη του οίκου έχει συνεχιστεί. Ο νέος σχεδιαστής, Anthony Vaccarello, έχει αφήσει το στίγμα του στις κολεξιόν του brand με μια πιο αισθησιακή, 80’s αισθητική και κινηματογραφικές πασαρέλες μπροστά στον Πύργο του Άιφελ. Ωστόσο, το brand παρέμεινε μέσα στις γραμμές του Slimane, με το μονόχρωμο και νεανικό καλούπι του.
Το Look
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ