ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Υπογραμμίζει πως στο παρελθόν δέχθηκε διάφορες κρούσεις για συνεργασία από «μεγάλα ονόματα» της αγοράς, ωστόσο όλες απερρίφθησαν αφού προτεραιότητα ήταν πάντοτε η ανάπτυξη με ίδιες δυνάμεις,.
Ανάλογη στάση, σημειώνει ο ίδιος, κράτησε και όταν η ίδια δέχθηκε προτάσεις να αποκτήσει μικρότερα σούπερ μάρκετ που βρίσκονταν σε οριακή κατάσταση καθώς θεώρησε ότι «μπορεί να κρύβουν σκελετούς». Μάλιστα, για κάποιες προτάσεις που απέρριψε αισθάνεται δικαιωμένη αφού στην πορεία αποδείχθηκε πως είχαν πολλά περισσότερα προβλήματα από αυτά που φαίνονταν εκ πρώτης όψεως.
Σύμφωνα με τον κ. Χειμωνίδη, ο «Γαλαξίας» ακόμη και στα δύσκολα χρόνια της κρίσης πέτυχε να αναπτύσσεται με ικανοποιητικούς ρυθμούς, παρά τον σκληρό ανταγωνισμό και να επεκτείνει με αργά αλλά σταθερά βήματα το δίκτυό των καταστημάτων του. Στα πλεονεκτήματα της εταιρείας, πέρα από τη σχέση εμπιστοσύνης που έχει «χτίσει» όλα αυτά τα χρόνια με το καταναλωτικό κοινό είναι πως σχεδόν τα μισά καταστήματά της είναι ιδιόκτητα (περίπου 80 από τα συνολικά 160 σούπερ μάρκετ που έχει πανελλαδικά).
Αυτό σημαίνει πως έχει σημαντική εξοικονόμηση πόρων, αφού σε αντίθεση με τους λοιπούς παίκτες του λιανεμπορίου δεν χρειάζεται να καταβάλλει ενοίκια για ένα μεγάλο κομμάτι του δικτύου της, μειώνοντας σημαντικά το λειτουργικό κόστος.
Ο Γαλαξίας ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του 1970 από πέντε φίλους, και σήμερα είναι μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ της χώρας, με πανελλαδική παρουσία και σχεδόν 4.000 εργαζομένους. Πρόσφατα έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 87 ετών ένας από τους ιδρυτές της εταιρείας, ο Χρήστος Μαυρόπουλος, ο οποίος εκτελούσε χρέη προέδρου.