Χρήστες ανά τον κόσμο συνδέονται σε εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων όχι μόνο για να κάνουν chat με φίλους αλλά και για να έρθουν σε επαφή με εταιρείες, να κοιτάξουν εμπορεύματα και να παρακολουθήσουν υλικό. Ό,τι παλιότερα αποτελούσε απλή υπηρεσία για ανταλλαγή μηνυμάτων, εικόνων, βίντεο και GIFs, έχει πλέον εξελιχθεί σε ένα εκτεταμένο οικοσύστημα με τους δικούς του developers, εφαρμογές και APIs.

Οι εφαρμογές για chat προσφέρουν ένα έυρος διακριτών χαρακτηριστικών που καθιστά το κοινό τους ελκυστικό σε επιχειρήσεις και marketers, συμπεριλαμβανομένων και των δεικτών μεγεθών, μνήμης και χρήσης καθώς και δημογραφικών αναλύσεων για τους χρήστες. Η συνολική βάση δεδομένων των χρηστών των τεσσάρων top εφαρμογών για chat είναι μεγαλύτερη από την αντίστοιχη συνολική βάση δεδομένων των χρηστών και των τεσσάρων δημοφιλέστερων κοινωνικών δικτύων μαζί. Οι εφαρμογές για chat επίσης υψηλότερους δείκτες μνήμης και χρήσης από τις περισσότερες εφαρμογές για κινητά. Τέλος, η πλειοψηφία των χρηστών του είναι νέοι, ένα πολύ σημαντικό δημογραφικό στοιχείο για τις μάρκες, τους διαφημιστές και τους εκδότες.

Σε μια καινούρια έρευνα από το BI Intelligence, μπορούμε να ρίξουμε μια πιο κοντινή ματιά στο μέγεθος της αγοράς εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων, το πώς αυτές αλλάζουν και τους τύπους των ευκαιριών για κέρδος που ανακύπτουν από το συνεχώς αυξανόμενο κοινό που ανταλλάσσει καθημερινά μηνύματα.

iStock_000019988830Small

Παρακάτω, παρατίθενται κάποια σημεία-κλειδιά:

  • Οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων για κινητά είναι άπειρες. Οι πιο μεγάλες υπηρεσίες έχουν εκατοντάδες εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως (MAU). Η πτώση των τιμών δεδομένων, οι οικονομικότερες συσκευές και τα βελτιωμένα χαρακτηριστικά συντελούν στην αλματώδη ανάπτυξή τους.

  • Οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων είναι πολλά παραπάνω από απλή ανταλλαγή μηνυμάτων. Το πρώτο στάδιο της ανάπτυξης των εφαρμογών αυτών είχε συγκεντρωθεί στην ανάπτυξη. Στην επόμενη φάση, οι εταιρείες θα επικεντρωθούν στην ανάπτυξη υπηρεσιών και να βγάζουν κέρδος από την τεράστια βάση χρηστών.

  • Δημοφιλείς ασιάτικες εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων όπως οι WeChat, KakaoTalk και LINE, είναι πρωτοπόρες στην εύρεση καινοτόμων τρόπων για να διατηρήσουν το ενδιαφέρον των χρηστών αμείωτο. Έχουν επίσης αναπτύξει επιτυχημένες στρατηγικές για να βγάζουν κέρδος από τις υπηρεσίες τους.

  • Εταιρείες media και διαφημιστές ακόμα επενδύουν πολύ χρόνο και πόρους στα social media όπως το Facebook και το Twitter από το να εισέλθουν στην αγορά εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων. Αυτό προβλέπεται να αλλάξει καθώς οι εταιρείες εφαρμογών για chat αναπτύσσουν τις υπηρεσίες τους και παρέχουν περισσότερες οδούς για διασύνδεση των μαρκών, των εκδοτών και των διαφημιστών με το κοινό τους.

Πιο συγκεκριμένα αυτή η έρευνα:

  • Παρέχει μια υψηλότερου επιπέδου οπτική στην αγορά chat των ΗΠΑ διακρίνοντας το σύνολο των ενεργών χρηστών μηνιαίως για τις top chat εφαρμογές.

  • Εξετάζει τη συμπεριφορά των χρηστών για τις εφαρμογές chat και ειδικά το τι τις κάνει τόσο ελκυστικές σε μάρκες, εκδότες και διαφημιστές.

  • Διευκρινίζει τι διακρίνει τις εφαρμογές chat στη Δύση από τις αντίστοιχες στην Ανατολή.

  • Παρουσιάζει τις πιθανές κερδοφόρες στρατηγικές που οι εταιρείες ακολουθούν για να κερδίζουν από τις υπηρεσίες τους.

  • Προσφέρει σημεία-κλειδιά και συμπεράσματα για τους διαφημιστές αφού σκέφτονται τη διάδραση με τους χρήστες μέσω καινούριων πλατφορμών.