• Business

    Έσχατη λύση: H Coca Cola επενδύει στο… (πανάκριβο) γάλα – Τι σχεδιάζει;

    • NewsRoom


    Μετά από την πράσινη cola και άλλων νέων προϊόντων που λανσάρει κατά καιρούς η τεράστια βιομηχανία της Coca Cola, σειρά είχε το πρώτο ενισχυμένο γάλα της εταιρείας. Ενώ η κυριαρχία της Coca Cola στην αγορά των αναψυκτικών είναι δεδομένη, αυτή την φορά θέλησε να εισχωρήσει στον χώρο των γαλακτομικών με την δημιουργία του νέου “ενισχυμένου” γάλατος τους. Το νέο επιχειρηματικό βήμα της εταιρείας ονομάζεται “Fairlife” και αποτελεί το πρώτο γάλα της με ιδιαίτερο χαρακτηριστικό γνώρισμα του, εκτός των θρεπτικών συστατικών που περιέχει, την υψηλή τιμή του. Το προϊόν αυτό ωστόσο έχει προκαλέσει ιδιαίτερες ανησυχίες στους ειδικούς , οι οποίοι θεωρούν ότι δεν θα μπορέσει να αντεπεξέλθει στις προσδοκίες της εταιρείας.

    Ο παγκόσμιος κολοσσός λάνσαρε το νέο γάλα πριν από περίπου ένα χρόνο και υπολογίζεται πως έχει αποφέρει μέχρι στιγμής στην επιχείρηση κέρδη αξίας 90 εκατομμυρίων δολαρίων. Οι ειδικοί αναφέρουν πως το “Fairlife” αποτελεί ένα διαφορετικό γάλα από τα υπόλοιπα της αγοράς, καθώς περιέχει 50% περισσότερη πρωτεΐνη, μισή ποσότητα ζάχαρης από τα υπόλοιπα γάλατα και τέλος δεν περιέχει λακτόζη. Το “ενισχυμένο” πρωτεϊνικά γάλα έχει και περισσότερο ασβέστιο από τα υπόλοιπα της αγοράς.

    Παρ’ όλη την αρχική θετική ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού στο νέο γάλα, τα στοιχεία της αμερικανικής διατροφικής ερευνητικής ομάδας, USDA, αναφέρουν συνεχόμενη πτώση της πρόσληψης γάλατος από τους Αμερικανούς. Το 2014 πιο συγκεκριμένα, η κατανάλωση του γάλατος στις Η.Π.Α φαίνεται να σημείωσε πτώση της κλίμακας 3.6%.

    Αν και τα στοιχεί δείχνουν μια πτώση των γαλακτομικών προϊόντων στην αμερικάνικη αγορά, οι βιομηχανίες συνεχίζουν να παράγουν γάλα, καθώς η αμερικάνικη κυβέρνηση φαίνεται να ενισχύει οικονομικά τους γαλακτοπαραγωγούς.

    Το πρόβλημα με το γάλα της Coca Cola, όπως σημειώνουν οι ειδικοί, είναι ότι αποτελεί ένα εξαιρετικά ακριβό προϊόν, σε μια αγορά που η πλειάδα τέτοιων προϊόντων είναι τεράστια, ειδικότερα σε μια εποχή που το αμερικάνικο κοινό φαίνεται να μην πίνει γάλα.

    fairlife coca cola's milk

    Το Fairlife στοιχίζει πολύ περισσότερο από το βιολογικό γάλα και έχει σχεδόν την διπλάσια τιμή από αυτή του κανονικού γάλατος. Η διαδικασία παραγωγής του, όπως αναφέρει η Coca Cola είναι ένας η αφαίρεση της λακτόζης και ένα μέρος της ζάχαρης, αφήνοντας έτσι πίσω περισσότερη πρωτεΐνη και ασβέστιο. Όπως τονίζουν δεν υπάρχει καμία προσθήκη άλλων πρωτεϊνικών συμπληρωμάτων. Τέλος το γάλα έχει διάρκεια ζωής έως και 90 ημέρες.

    Από την άλλη όμως αποτελεί ένα γάλα το οποίο μπορείς να το βρεις στο soupermarket και περιέχει 50% περισσότερη πρωτεΐνη από οποιαδήποτε άλλο γάλα της αγοράς.

    Η Coca Cola βέβαια θέλει το νέο γάλα της να έχει δυναμική παρουσία στην αγορά προσθέτοντας στην γκάμα της και σοκολατούχο γάλα, με 2% έως και 0% λιπαρά για όσους θέλουν να προσέξουν την σιλουέτα τους.

    Το σοκολατούχο γάλα είχε την μεγαλύτερη απήχηση στο καταναλωτικό κοινό όπως ήταν αναμενόμενο. Όσοι το δοκίμασαν ανέφεραν πως είχε πολύ γλυκιά γεύση, έχοντας περισσότερη κρεμώδη υφή από τα υπόλοιπα σοκολατούχα γάλατα.

    Από ότι φαίνεται η Coca Cola στοχεύει πολύ στην επέκταση και στην επικράτηση της στην αγορά των γαλακτομικών, αναμένοντας για τις επερχόμενες εξελίξεις.

     

    Διαβάστε επίσης:

    http://www.mononews.gr/article-ucianne-walkowicz-as-mi-chrisimopioume-ari-os-backup-planiti-video/34761

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ