Η νέα πολυτελής μάρκα της Hyundai προκάλεσε έκπληξη στην έκθεση αυτοκινήτων της Νέας Υόρκης με το εκθαμβωτικό Genesis New York Concept. Η νεοσύστατη εταιρεία έκλεψε την παράσταση λαμβάνοντας συγκλονιστικές κριτικές από τα μέσα. Η Hyundai ανακοίνωσε την ίδρυση της Genesis τον Νοέμβρη, λαμβάνοντας ανάμεικτα σχόλια και σκεπτικισμό.

Η κορεάτικη εταιρεία φαίνεται να ακολουθεί τις τακτικές που λάνσαραν πρώτοι οι Ιάπωνες συνάδελφοι της με την Lexus (Toyota), Acura (Honda) και Infiniti (Nissan) πριν από περισσότερα από 25 χρόνια. Χρησιμοποιώντας την Hyundai και την αδερφή εταιρεία Kia, η κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία ξόδεψε τα τελευταία 30 χρόνια χτίζοντας την επωνυμία της στην Ευρώπη και τις Η.Π.Α. ενώ εδραιώθηκε ως ένας από τους μεγαλύτερους, μαζικής παραγωγής κατασκευαστές με σημαντικό μερίδιο στην αγορά.

Έχοντας επιτύχει τους στόχους της, η Hyundai αποφάσισε να επεκτείνει τις δραστηριοποιήσεις της σε υψηλότερου κέρδους ενέργειες απευθυνόμενη σε  ένα πιο απαιτητικό πελατολόγιο.

Η σημασία του New York Concept βρίσκεται στο γεγονός πως όχι μόνο αποδεικνύει πως μπορεί να κατασκευάσει ένα εντυπωσιακό πολυτελές αυτοκίνητο, αλλά αντανακλά την διάθεση της εταιρείας να ανταγωνιστεί την,  κορυφαία στην κατηγορία, σειρά 3 της BMW.

 

BMW Σειρά 3Η Hyundai και η Genesis σίγουρα έχουν συγκεντρώσει τους κατάλληλους ανθρώπους για να υλοποιήσουν αυτήν την προσπάθεια. Πέρυσι, η Hyundai προσέλαβε τον πρώην επικεφαλή σχεδιασμού της Lamborghini Manfred Fitzgerald για να επιβλέψει την Genesis. Ακόμα, ο πρώην διευθυντής σχεδιασμού της Bentley, Luc Donckerwolke, επιστρατεύθηκε με σκοπό να καθοδηγήσει το επιτελείο σχεδιασμού.

Πιο σημαντικά όμως, η Hyundai προσέλαβε τον Alber Biermann στο τέλος του 2014, με σκοπό να κάνει την οδηγική συμπεριφορά των Genesis παγκόσμιας κλάσης. Ποιά ήταν η προηγούμενη δουλειά του Alber Biermann; Ήταν επικεφαλής μηχανικός της περίφημης σειράς “Μ” της BMW, έχοντας παίξει κεντρικό ρόλο στην ανάπτυξη της τελευταίας γενιάς “Μ3” και “Μ4″.

Τα πρώτα μοντέλα της Genesis αποτελούνται από δύο μεγαλύτερα, πολυτελή αυτοκίνητα βασισμένα στο σχεδιασμό της Hyundai. Αν η παραγωγή του New York Concept γίνει πραγματικότητα τότε θα μιλάμε για το πρώτο πραγματικά καινούργιο μοντέλο της εταιρείας.

Genesis G80
Genesis G80

Genesis G90
Genesis G90

Το εντυπωσιακό μοντέλο υποδηλώνει την είσοδο της εταιρείας στον τομέα των πολυτελών αυτοκινήτων

the-genesis-new-york-concept-most-likely-foreshadows-the-companys-entrant-into-the-compact-luxury-segment

 

Luc Donckerwolke, υπεύθυνος σχεδιασμού στην Genesis
Luc Donckerwolke, υπεύθυνος σχεδιασμού στην Genesis

Οι προηγούμενες δουλειές του περιλαμβάνουν:

Bentley Exp 10 Speed 6

his-rsum-includes-2015s-bentley-exp-10-speed-6-as-well-as-

και μερικά από τα πιο επικερδή μοντέλα της Lamborghini

Lamborghini Gallardo
Lamborghini Gallardo
Lamborghini Murcielago
Lamborghini Murcielago

Ακολουθούν φωτογραφίες:

asdasd

sitting-atop-the-front-end-of-the-car-is-the-bentley-esque-genesis-badge

the-side-profile-of-the-genesis-concept-is-defined-by-a-long-hood-and-a-sloping-coupe-roof-line-the-side-gills-right-behind-the-front-wheel-are-a-particularly-eye-catching-feature

though-these-stylish-wheels-are-attractive-they-are-highly-unlikely-to-make-it-into-production

the-heavily-curved-rear-end-gives-the-car-a-fastback-look-thats-more-common-on-classic-sports-cars

tt

its-highlighted-by-a-massive-curved-21-inch-4k-display-theres-also-a-3d-gesture-control-sensor-that-allows-occupants-to-remotely-move-content-from-one-area-of-the-screen-to-another

inside-the-new-york-concept-is-as-futuristic-as-it-is-on-the-outside

the-backseats-feature-a-center-divider-creating-a-two-place-rear-cabin