ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε ανακοίνωσή της, η Mano Maritime γνωστοποίησε ότι το Majesty, με χωρητικότητα 1.460 επιβατών, πιθανόν να δοθεί προς ναύλωση, με την εταιρεία να εξετάζει τέτοιες δυνατότητες στην Ιαπωνία και σε άλλες περιοχές της Ασίας. Σημειωτέον ότι το πλοίο έχει μετονομαστεί σε Princess Iris.
Αν και η τιμή αγοράς του πλοίου επισήμως δεν έχει ανακοινωθεί, σε έγγραφό της προς το κυπριακό χρηματιστήριο η Louis Group ανέφερε την περασμένη εβδομάδα ότι η πώληση του Majesty θα της αποφέρει λογιστικά κέρδη ύψους 700.000 ευρώ.
Η Mano Maritime ιδρύθηκε από τον Ισραηλινό επιχειρηματία Moshe Mano και το 1998 μπήκε στην αγορά της κρουαζιέρας, αγοράζοντας το κρουαζιερόπλοιο Silver Star (6.100 gt, κατασκευής 1964). Δύο χρόνια αργότερα μετέτρεψε δύο πλοία ropax (12.000 gt) σε κρουαζιερόπλοια. Και τα τρία αυτά πλοία έκτοτε έχουν δοθεί προς διάλυση και αντικατασταθεί από άλλα.
Η Mano Cruises, η θυγατρική της Mano Maritime που δραστηριοποιείται στα κρουαζιερόπλοια, λειτουργεί το πλοίο Golden Iris (16.800 gt, κατασκευής 1976), που κινείται σε εποχική βάση στην ανατολική Μεσόγειο, και καλύπτει σχεδόν αποκλειστικά την ισραηλινή αγορά.
Πέρα από κρουαζιερόπλοια, σύμφωνα με το TradeWinds, η Mano Maritime εμφανίζεται σε πολλές ναυτιλιακές βάσεις δεδομένων να έχει δύο πλοία capesize, ενώ δραστηριοποιείται επίσης ως η ισραηλινή αντιπρόσωπος τρίτων εταιρειών με containerships και οχηματαγωγά πλοία, μεταξύ των οποίων και η ιαπωνική K Line.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: O John Radziwill και τα 2+1 νέα capesizes της GoodBulk
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σ. Παληός: Νέα πρόσωπα στο διοικητικό συμβούλιο της Diana Shipping
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Οι Έλληνες εφοπλιστές που αγόρασαν ή πούλησαν πλοία handysize. Όλα τα ονόματα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια
- «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ 1.200 θέσεις εργασίας από 45 επιχειρήσεις
- «Κοκκινίζουν» οι μετοχές πληροφορικής – Ποιες εταιρείες έχουν μεγάλες απώλειες
- Μεγάλες αλλαγές στη Δικαιοσύνη: Η στρατηγική για το 2025 και τα άλυτα προβλήματα