ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Ο κινεζικός κολοσσός παρέδωσε πάνω από 95 εκατομμύρια τηλέφωνα τους πρώτους έξι μήνες, ποσοστό περίπου 30% αυξημένο σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Ο επικεφαλής του τμήματος καταναλωτών Richard Yu δήλωσε, μάλιστα, την Παρασκευή ότι θέλει η Huawei να είναι «Νο 1» στα smartphones έως το τέταρτο τρίμηνο του επόμενου έτους, με μερίδιο αγοράς άνω του 20%, αν και αναγνώρισε ότι η εταιρεία δεν έχει ουσιαστικά παρουσία στην κομβική αγορά των ΗΠΑ.
Η Huawei φέτος ξεπέρασε τον «σκόπελο» της κάμψης που παρουσιάζει η αγορά παγκοσμίως “κλέβοντας” πωλήσεις της Apple και τη σημερινή πρωτοπόρο Samsung Electronics. Ο ταχέως αναπτυσσόμενος βραχίονας καταναλωτικών προϊόντων της εταιρείας βοήθησε τη Huawei, την κορυφαία εταιρεία στον παγκόσμιο τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό, να ξεπεράσει το πρόβλημα της μειωμένης ζήτησης από τους παρόχους παγκοσμίως. Παρά το ότι η διείσδυσή της στις ΗΠΑ είναι απειροελάχιστη, έχει κατορθώσει να εδραιώσει μία ισχυρή παρουσία στην κατηγορία των τηλεφώνων άνω των 600 δολαρίων σε αγορές από την Ευρώπη έως την Αφρική, γεγονός που με τη σειρά του της επέτρεψε να διασπάσει την πολυετή κυριαρχία της Apple και της Samsung στην παγκόσμια αγορά.
Τα σχόλια του Yu ήρθαν μόλις λίγες ώρες αφού η χρηματιστηριακή αξία της Apple έφτασε το 1 τρισεκατομμύριο δολάρια. Βάζοντας στο στόχαστρο τη Samsung, σημαδεύει επίσης μια ασιατική υπερδύναμη που κυριαρχεί όχι μόνο στην αγορά τηλεφώνου, αλλά και στους ημιαγωγούς και τις οθόνες.
Η Huawei εξέφρασε την πρόθεσή της να φτάσει τα 200 εκατομμύρια smartphones φέτος, κάτι που έχουν καταφέρει μόνο η Samsung και η Apple. Για να το κάνει αυτό, πρέπει να αυξήσει το μερίδιό της σε μια έντονα ανταγωνιστική, αλλά επιβραδυνόμενη αγορά. Η Huawei θα πρέπει να προσελκύσει ακόμη περισσότερους αγοραστές από τους ανταγωνιστές της σε ήδη κορεσμένες αγορές όπως η Κίνα και η Ευρώπη, τις οποίες επίσης στοχεύουν οι Xiaomi και Oppo.
Πιο μακροπρόθεσμα, η Huawei πρέπει επίσης να αντιμετωπίσει το θέμα της απουσίας της από την αμερικανική αγορά, μια ξεκάθαρη αποτυχία μετά την απόπειρα πώλησης smartphones μέσω της AT & T, της Verizon Communications και της Best Buy, η οποία κατέρρευσε λόγω ανησυχιών για θέματα ασφαλείας. Η Xiaomi που υποστηρίζεται από την Qualcomm, αντιθέτως, μπορεί να αντιμετωπίσει λιγότερες πολιτικές αντιξοότητες. Οι δυσκολίες της προσπάθειας εισόδου αρχίζουν να διαφαίνονται: Τον Ιούνιο, ο πρόεδρος της Huawei στράφηκε ενάντια στους “στενόμυαλους” Αμερικανούς πολιτικούς, τους οποίους κατηγόρησε ότι είναι παγιδευμένοι σε μία άλλη, οπισθοδρομική εποχή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Η Burberry αλλάζει λογότυπο για πρώτη φορά μετά από 20 χρόνια
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Νέα, παγκόσμια συμφωνία για την Bayer
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Tim Cook: Ο CEO που έκανε το «θαύμα» – Πώς κατάφερε να ενισχύσει τη μετοχή της Apple κατά 2.000%
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια
- «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ 1.200 θέσεις εργασίας από 45 επιχειρήσεις
- «Κοκκινίζουν» οι μετοχές πληροφορικής – Ποιες εταιρείες έχουν μεγάλες απώλειες
- Μεγάλες αλλαγές στη Δικαιοσύνη: Η στρατηγική για το 2025 και τα άλυτα προβλήματα