ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο εφοπλιστής Ανδρέας Χατζηγιάννης συνεχίζει την επέκτασή του στην αγορά των τάνκερ, με δύο ακόμα αγορές πλοίων την περασμένη εβδομάδα.
Σύμφωνα με πηγές της αγοράς, η ναυτιλιακή Hellenic Tankers, συμφερόντων του Ανδρέα Χατζηγιάννη, συμφώνησε για την εξαγορά ενός VLCC και ενός LR2, που θα γίνουν το πέμπτο και το έκτο αντίστοιχα τάνκερ που αποκτά η εταιρεία από τον περασμένο Δεκέμβριο.
Ειδικότερα, ο Ανδρέας Χατζηγιάννης φέρεται να είναι ο νέος ιδιοκτήτης του VLCC Nichioh (χωρητικότητας 304.000 dwt, κατασκευής 2004), το οποίο απέκτησε από ιαπωνική εταιρεία έναντι 23 εκατομμυρίων δολαρίων, μία τιμή που θεωρείται αρκετά χαμηλή. Το πλοίο θα είναι το τρίτο VLCC της Hellenic Tankers, η οποία μπήκε στην αγορά αυτή μόλις τον περασμένο Δεκέμβριο, όταν απέκτησε το πλοίο Arion (χωρητικότητας 309.000 dwt, κατασκευής 2001) από την επίσης ελληνική Andriaki Shipping, έναντι περίπου 22 εκατ. δολαρίων..
Επίσης, ο εφοπλιστής φέρεται να είναι πίσω από την εξαγορά του τάνκερ River Eternity (χωρητικότητας 105.400 dwt, κατασκευής 2006) από την ιαπωνική K Line, σε τιμή χαμηλότερη των 13 εκατ. δολαρίων.
Αν οι αγορές αυτές επιβεβαιωθούν, όπως σημειώνει το TradeWinds, ο Ανδρέας Χατζηγιάννης, ιδρυτικό μέλος και εν ενεργεία πρόεδρος της Ένωσης Κυπρίων Εφοπλιστών, θα έχει αυξήσει κατά το ένα τρίτο και πλέον τον στόλο των τάνκερ του μέσα στους τελευταίους οκτώ μήνες, έχοντας αποκτήσει τρία VLCCs, δύο panamaxes και ένα LR2, δαπανώντας συνολικά 100 εκατομμύρια δολάρια για όλα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Α. Φράγκου: Kέρδη και μία πρόταση εξαγοράς για τη Navios Midstream στο β’ τρίμηνο 2018
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αποκλειστικό: Νεώριο Σύρου – «Κλείδωσε» μεγάλη συμφωνία με την MAN – Τα νέα σχέδια στη Σύρο
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Σ. Παληός: Η νέα κίνηση που οδηγεί την Diana Shipping στην κερδοφορία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Το σαφάρι των 35 τρισ. – Γιατί οι επενδυτές δεν φοβούνται την Ελλάδα
- Πανικός στις Μαρίνες από τους ελέγχους σε θαλαμηγούς: Ανασφάλιστος ακόμη και ο πλοίαρχος σε πολυτελές σκάφος εφοπλιστή!
- Κερδισμένο το Airbnb στην Ελλάδα από την επιμήκυνση της σεζόν
- Novo Nordisk: Ο «βασιλιάς» στην αγορά της απώλειας βάρους χάνει το θρόνο του;