ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Στην επέκταση του στόλου της προχωράει η TMS Cardiff, συμφερόντων του εφοπλιστή Χρήστου Οικονόμου, καθώς λίγες μόλις εβδομάδες μετά την πώληση 4 VLGCs κάνει νέα κίνηση στον τομέα των LNGs.
Σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές αλλά και κάποιες πληροφορίες από ναυπηγεία που επικαλείται το tradewinds, η TMS Cardiff προχώρησε στην παραγγελία ενός LNG carrier (χωρητικότητας 174.000-cbm) από τα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Samsung Heavy Industries. Η παράδοσή του στην εταιρεία είναι προγραμματισμένη για το 2021.
Όπως «ακούγεται» στην αγορά η συγκεκριμένη παραγγελία αποτελεί την ενεργοποίηση μιας option ενός deal που έκλεισε η εταιρεία του κ. Οικόνομου με τα ναυπηγεία την άνοιξη.
Όπως φαίνεται η TMS Cardiff έχει διάφορες option τις οποίες μπορεί να εξασκήσει για LNG πλοία στη Νότιο Κορέα. Πάντως δεν είναι ξεκάθαρο το πόσες από αυτές θα «χρησιμοποιήσει» όντως.
Η ναυτιλιακή εταιρεία έχει επιβεβαίωση την κατασκευή πέντε LNG πλοίων (χωρητικότητας 174.000-cbm) σε γιάρδες της Νότιας Κορέας τα οποία αναμένεται είναι στη διάθεση της TMS το 2020.
Σημειώνεται πως η TMS Cardiff του κ. Οικονόμου έχει στον στόλο της αρκετά πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου. Συγκεκριμένα έχει τέσσερα πλοία LNG (χωρητικότητας 160.000-cbm) τα οποία είναι κατασκευασμένα στα ναυπηγεία DSME το 2014 και ένα ιαπωνικής κατασκευής το Fuji LNG (χωρητικότητας 147.172-cbm και κατασκευής 2004).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Vrontados Shipping: H νέα κίνηση ανανέωσης του στόλου της οικογένειας Λω
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιώργος και Βασίλης Μιχαήλ: Νέο deal για την Benetech Shipping
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Δ. Διαμαντίδης: Η απίστευτη δικαστική περιπέτεια με ρωσικό κολοσσό για πλοίο της Delta Tankers
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Εισαγγελική παρέμβαση στη Θεσσαλονίκη: Ανάγκασαν μαθητή να πιει «ποτό» με ακαθαρσίες
- Στέφανος Κασσελάκης: Στις αρχές της νέας χρονιάς η Κ.Ο. του Κινήματος Δημοκρατίας
- Μισθοί και ανεργία – Τα δυο μεγάλα στοιχήματα του προϋπολογισμού
- Αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 φέρνει η εφαρμογή κοινοτικών κανονισμών για περιβαλλοντικούς ρύπους