ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρόσφατα έγινε γνωστό πως ο οίκος πολυτελών ενδυμάτων και αξεσουάρ Burberry έκαψε αποθέματα αξίας 90 εκατ. λιρών προκειμένου να προστατεύσει το εμπορικό της σήμα, είδηση η οποία προκάλεσε αίσθηση.
Ο συγκεκριμένος οίκος την τελευταία πενταετία έχει καταστρέψει με τον ίδιο τρόπο πολυτελή προϊόντα αξίας σχεδόν 100 εκατ. δολαρίων προκειμένου να αποτρέψει την φτηνή πώλησή τους.
Ο στόχος της ενέργειας αυτής είναι αφενός για να αποφύγει την πώληση τους στην «γκρίζα» αγορά και αφετέρου να σταματήσει η παραχάραξη των προϊόντων της.
Η Burberry πάντως δεν είναι η μοναδική εταιρεία που ακολουθεί την εν λόγω πρακτική. Διεθνή δημοσιεύματα μετέδωσαν πως ακριβώς τις ίδιες ενέργειες κάνει ο οίκος Chanel χωρίς ωστόσο να υπάρχουν ακριβή στοιχεία για τον αριθμό προϊόντων που καταστρέφονται. Το μόνο σίγουρο είναι πως και αυτά τα προϊόντα ανέρχονται σε πολλά εκατομμύρια.
Ο οίκος Louis Vuitton είναι επίσης ανάμεσα στους οίκους που κάθε χρόνο καταστρέφει απούλητες τσάντες και δερμάτινα αξεσουάρ. Παράλληλα, αντίστοιχη αποκάλυψη είχε γίνει πριν από μερικά χρόνια και για το τεράστιο απόθεμα με απούλητα ρούχα της Abercrombie & Fitch.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Έξι θερινές κινηματογραφικές προβολές με ελεύθερη είσοδο για το Σαββατοκύριακο
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Στάχτη και Burberry»: Γιατί ο πολυτελής οίκος έκαψε ρούχα αξίας 90 εκατ. λιρών
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Το μεγάλο σοκ: 1.100 ευρώ πρόσθετο φόρο θα πληρώσει ένας στους δύο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike