ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Άγονος απέβη και ο τρίτος κατά σειρά πλειστηριασμός του ταχύπλοου ακτοπλοϊκού σκάφους «Αίολος Κεντέρης Ι» από την Τράπεζα Πειραιώς.
Σύμφωνα με πληροφορίες, δεν υπήρξε ενδιαφέρον από κανέναν για την απόκτηση του πλοίου στον ηλεκτρονικό πλειστηριασμό που διενεργήθηκε την Τετάρτη, παρά το γεγονός ότι η Τράπεζα Πειραιώς χαμήλωσε την αρχική τιμή προσφοράς στα 5,4 εκατομμύρια ευρώ, μία τιμή μειωμένη κατά 17% σε σχέση με τις προηγούμενες απόπειρες της τράπεζας να βγάλει το πλοίο στο σφυρί, όταν η τιμή είχε τεθεί στα 6,5 εκατ. ευρώ.
Το συγκεκριμένο πλοίο, κατασκευής 2000, ανήκε στη Ναυτιλιακή Εταιρία Λέσβου και είχε κατασχεθεί από την Τράπεζα Πειραιώς έναντι απαιτήσεων της τάξης των 75 εκατ. ευρώ. Όπως επισημαίνουν τεχνικοί εμπειρογνώμονες, το πλοίο είναι παροπλισμένο επί επτά συναπτά έτη και οι τέσσερις μηχανές του δεν έχουν λειτουργήσει όλο αυτό το διάστημα. Για να επαναλειτουργήσει υπολογίζεται πως απαιτείται το ποσόν των 750.000 ευρώ για τη συντήρηση της καθεμίας μηχανής, ενώ επιπλέον δαπάνες απαιτούνται και για την ανακαίνιση των χώρων επιβατών, αλλά και για τον δεξαμενισμό του για να γίνουν εργασίες συντήρησης και βαφής του κύτους.
Όπως αναφέρουν ναυλομεσιτικές πηγές που επικαλείται το TradeWinds, ακόμα και η μειωμένη τιμή των 5,4 εκατ. ευρώ θεωρείται υπερβολική, δεδομένων των δυσκολιών στην αγορά και της αβεβαιότητας γύρω από την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το πλοίο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Χατζηπατέρας: Αγριεύει η κόντρα για τα ηνία της Dorian. Οι τελευταίες εξελίξεις
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χρ. Οικονόμου: Μπαράζ παραγγελιών για την TMS Cardiff Gas
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Deal 50 εκατ. δολαρίων για ελληνική εταιρεία που αγόρασε δύο πλοία της Nisshin Shipping
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σκυλακάκης για ΝΟΚ: Η αντισυνταγματικότητα ανακαλύπτεται με 12 χρόνια καθυστέρηση – Οι δηλώσεις στη Βουλή
- ΔΥΠΑ: Ξεπέρασαν τα 600 εκατ. ευρώ οι δαπάνες της, μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης
- Οι εκπτώσεις για εκπαιδευτικούς σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια
- Παναγιωτόπουλος: Η Ελλάδα πρέπει να παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Συρία