ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μία ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία φέρεται να απέκτησε δύο πλοία από την ιαπωνική Nisshin Shipping, σε ένα deal που ενδεχομένως να φτάνει και τα 50 εκατομμύρια δολάρια.
Σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, τα πλοία Hanton Trader V (χωρητικότητας 81.000 dwt, κατασκευής 2015) και Hanton Trader V1 (χωρητικότητας 81.000 dwt, κατασκευής 2016) πωλήθηκαν μαζί σε αγνώστων στοιχείων εταιρεία, που εκτιμάται ότι πιθανότατα είναι ελληνικών συμφερόντων. Το κόστος της αγοράς των δύο πλοίων υπολογίζεται μεταξύ 48,5 και 50 εκατομμυρίων δολαρίων.
Αν επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες αυτές, θα πρόκειται για ένα συμφέρον deal για την ιαπωνική ναυτιλιακή, καθώς η αξία των δύο πλοίων εκτιμάται από το VesselsValue στα 21,7 εκατομμύρια δολάρια το καθένα.
Τα δύο αυτά πλοία ήταν μεταξύ των πολλών πλοίων τύπου handysize, ultramax και kamsarmax που παρήγγειλε η Nisshin σε κινεζικά ναυπηγεία το 2013. Εδώ και περίπου ένα χρόνο, η εταιρεία έχει στραφεί και πάλι σε νεότευκτα πλοία για την ανανέωση και επέκταση του στόλου της, ο οποίος σύμφωνα με την Clarksons αποτελείται από 52 τάνκερ και bulkers, ενώ υπό κατασκευή βρίσκονται ακόμα 39 πλοία που πρόκειται να παραδοθούν έως το 2021.
Σύμφωνα με το TradeWinds, τον Μάιο η εταιρεία παρήγγειλε έως 9 πλοία ultramax στα ναυπηγεία NantongXiangyu Shipbuilding & Offshore, ενώ πέρυσι τον Οκτώβριο φέρεται να προχώρησε σε παραγγελίες 25 νεότευκτων πλοίων ultramax και kamsarmax.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Χατζηπατέρας: Αγριεύει η κόντρα για τα ηνία της Dorian. Οι τελευταίες εξελίξεις
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χρ. Οικονόμου: Μπαράζ παραγγελιών για την TMS Cardiff Gas
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Επιβεβαίωση mononews: Η HHI ανακοίνωσε την παραγγελία των πλοίων LNG από το B. Mαρινάκη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυριάκος Μητσοτάκης: Δεν θα δεχθούμε ΑΟΖ Τουρκίας με Συρία που να παραγνωρίζει την Κύπρο
- Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
- Προμήνυμα ευρύτερα κακών μαντάτων και όχι περιστασιακή η πτώση των χρηματιστηρίων
- Ποια πλοία βγαίνουν σε πλειστηριασμό