ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας
Η είσοδος του Βαγγέλη Μαρινάκη στην αγορά LNG είναι γεγονός. Η Hyundai Heavy Industries (HHI) επιβεβαίωσε με ανακοίνωση της τη μεγάλη συμφωνία που έκλεισε με τη νέα εταιρία του ισχυρού εφοπλιστή Capital Gas Carrier Corporation, για την κατασκευή τεσσάρων νεότευκτων πλοίων, αξίας 744 εκατ. δολ.
Τα πλοία θα έχουν κόστος 186 εκατ. δολ. έκαστο, επιβεβαιώνοντας το ρεπορτάζ του Mononews.gr, που είχε γράψει για τη νέα κίνηση του πλοιοκτήτη, στις αρχές του μήνα. Τα νεότευκτα αναμένεται να παραδοθούν στην εταιρία στο τέλος Ιουνίου 2021.
O κ. Μαρινάκης, προετοιμάζει το έδαφος για τη δραστηριοποίηση του στην πολλά υποσχόμενη αγορά μεταφοράς LNG εδώ και αρκετό καιρό, πραγματοποιώντας επαφές με τα μεγαλύτερα ναυπηγεία της Νοτίου Κορέας.
Η HHI δεν αναφέρεται στην option για την κατασκευή επιπλέον πλοίων, ωστόσο, πηγές της αγοράς υποστηρίζουν ότι ήδη στη συμφωνία περιλαμβάνεται option για τρία ακόμη.
Το νέο project της δραστηριοποίησης στην αγορά LNG, πραγματοποιεί ο κ. Μαρινάκης σε συνεργασία με το γιο του, Μιλτιάδη Μαρινάκη.
Στο μεταξύ, οι σημερινές ανακοινώσεις της HHI για τις νέες παραγγελίες που έχει υπογράψει και αφορούν στην κατασκευή 12 συνολικά πλοίων, κάνουν αναφορά και σε άλλες ελληνικές ναυτιλιακές.
Συγκεκριμένα, το ένα νεότευκτο είναι παραγγελία της Thenamaris, συμφερόντων του Νικόλα Μαρτίνου, ενώ τρία ακόμη πρόκειται να κατασκευαστούν για την TMS Cardiff Gas, του Χρήστου Οικονόμου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Χατζηπατέρας: Ραγδαίες εξελίξεις στο μέτωπο της εξαγοράς της Dorian από τη BW LPG
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χρ. Οικονόμου: Μπαράζ παραγγελιών για την TMS Cardiff Gas
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Κ. Ξυλά: Nέα δικαστική περιπέτεια για την Pyrsos Shipping. To παρασκήνιο και η απόφαση