ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το πλοίο υποδέχτηκε τους προσκεκλημένους με πολλές καλλιτεχνικές εκπλήξεις στους κοινόχρηστους χώρους του. Στην τελετή που ακολούθησε, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να δουν τους άνετους χώρους του και να απολαύσουν τις προσφερόμενες υπηρεσίες που θα παρέχονται στο επιβατικό κοινό.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με το καλωσόρισμα, την τέλεση αγιασμού και ακολούθησε η τελετή των εγκαινίων με την έπαρση της ελληνικής σημαίας από τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Παναγιώτη Κουρουμπλή, που τίμησε με την παρουσία του την εκδήλωση.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Διονύσης Τεμπονέρας, ο Αρχηγός Λιμενικού Σώματος, κ. Σταμάτης Ράπτης, Ανώτατοι και Ανώτεροι Αξιωματικοί του Λιμενικού Σώματος, βουλευτές Πειραιά, εκπρόσωποι Φορέων, Οργανισμών και Σωματείων, Πρόεδροι και μέλη των Κρητικών Σωματείων Αττικής, εκπρόσωποι των Μ.Μ.Ε., κα. Επίσης, εκ μέρους των Μινωικών Γραμμών, παρευρέθηκαν ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Αντώνης Μανιαδάκης, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, Στελέχη και Αξιωματικοί των πλοίων της εταιρείας.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος των Μινωικών Γραμμών κ. Αντώνης Μανιαδάκης, στην ομιλία του τόνισε:
«Η σημερινή ημέρα είναι ιδιαίτερα σημαντική για εμάς στις Μινωικές Γραμμές, γιατί δεν επενδύουμε σε άλλη μια γραμμή της ακτοπλοΐας. Επενδύουμε, όπως κάνουμε εδώ και 45 χρόνια, στην αναβάθμιση των θαλάσσιων μεταφορών της χώρας μας και εμπλουτίζουμε τη γραμμή των Χανίων με το υπερσύγχρονο Cruise Ferry MYKONOS PALACE, ένα νέο πλοίο μόλις 16 ετών, ενισχύοντας την περεταίρω τουριστική και οικονομική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής.
Στόχος της εταιρείας μας ήταν πάντα και παραμένει ο ίδιος, να προσφέρουμε στο επιβατικό κοινό, ολοκληρωμένες υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, μετατρέποντας το ταξίδι με το πλοίο σε μια μοναδική και αξέχαστη εμπειρία»
Πρόκειται για ένα νέο πλοίο το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει 1.922 επιβάτες, 732 κλίνες και 821 Ι.Χ. αυτοκίνητα ή 104 φορτηγά και 110 Ι.Χ.. Αναπτύσσει υπηρεσιακή ταχύτητα 31,50 κόμβων. Διαθέτει υπερσύγχρονα συστήματα ασφάλειας και πλοήγησης και πλήρως ανανεωμένο ξενοδοχειακό εξοπλισμό.
Το Cruise Ferry ΜΥΚΟΝΟΣ ΠΑΛΑΣ θα εκτελεί τα προγραμματισμένα δρομολόγιά του, σε 6 ώρες και 30 λεπτά, με καθημερινές αναχωρήσεις, από το λιμάνι του Πειραιά στις 16:00 και από το λιμάνι της Σούδας στις 24:00.
Οι Μινωικές Γραμμές θα πραγματοποιήσουν αντίστοιχη εκδήλωση στις 16 Σεπτεμβρίου 2018 και στο λιμάνι της Σούδας. Η είσοδος για το κοινό θα είναι ελεύθερη ώστε να έχει τη δυνατότητα να το επισκεφθεί και να περιηγηθεί στους φιλόξενους εσωτερικούς χώρους του.
Την ελληνική σημαία στο πλοίο ύψωσε ο ύψωσε σήμερα ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Παναγιώτης Κουρουμπλής ο οποίος κατά την ομιλία του δήλωσε:
«Ένα σύγχρονο πλοίο μπαίνει στη γραμμή Χανιά Πειραιάς Χανιά. Είναι αποτέλεσμα της προσπάθειας που ξεκίνησε με την εντολή του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα, στον προκάτοχό μου υπουργό Θοδωρή Δρίτσα και σε εμένα για τον εκσυγχρονισμό της Ακτοπλοΐας. Μέχρι τότε τα χρήματα που δαπανούσε το ελληνικό κράτος για τις άγονες γραμμές, τις οποίες εγώ αποκαλώ «αρτηρίες ζωής», εξυπηρετούσαν επιχειρηματικά συμφέροντα περισσότερο, παρά τα νησιά και την ελληνική κοινωνία.
Αυτή η πολιτική άλλαξε. Ξεκινήσαμε μια εργώδη προσπάθεια για πραγματική αναβάθμιση της Ακτοπλοΐας με όσο το δυνατόν περισσότερα και νεότερα πλοία, πιο αξιόπιστα, και σύγχρονα στην κατεύθυνση του σεβασμού και της εξυπηρέτησης του επιβάτη. Φτιάξαμε καινούριες γραμμές, όπως η γραμμή που εξυπηρετεί εσωτερικώς τα Επτάνησα και δε χρειάζεται πλέον οι Επτανήσιοι και τα φορτία, να ταξιδεύουν στην ηπειρωτική χώρα, για να πάνε από το ένα νησί στο άλλο. Επιπλέον έρχεται η καθιέρωση του δικτύου των υδροπλάνων για την εξυπηρέτηση των νησιών.
Συγκρουστήκαμε με νοοτροπίες και με συμφέροντα για να οργανώσουμε συνολικά όλη αυτή την προσπάθεια. Η Ακτοπλοΐα είναι ένα από τους 14 στόχους, που εξυπηρετεί το Εθνικό Σχέδιο Ναυτιλίας, το οποίο έχει καταρτίσει το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Μεταξύ των στόχων αυτών είναι η Ποντοπόρος Ναυτιλία, η ναυπηγοεπισκευή, η οποία πλέον αφυπνίζεται, αλλά και η αναδιοργάνωση του Λιμενικού Σώματος, το οποίο έχει δείξει και αποδείξει τον επαγγελματισμό του και τον ανθρωπισμό του, διαχειριζόμενο τις προσφυγικές ροές, σημειώνοντας επιτυχίες στη δίωξη του λαθρεμπορίου όπλων καπνικών προϊόντων και ναρκωτικών, ενώ ταυτοχρόνως υποστηρίζει την Ακτοπλοΐα και τους επιβάτες της.
Αυτή η κυβέρνηση έχει αποδείξει ότι μπορεί να υπηρετεί το συμφέρον της πατρίδας και της κοινωνίας. Σαράντα χρόνια τα άλλα κόμματα υπόσχονταν προεκλογικά το Μεταφορικό Ισοδύναμο. Η κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα το υλοποίησε σε μια δύσκολη δημοσιονομικά περίοδο και λειτουργεί σήμερα πιλοτικά σε 49 νησιά, ενώ από την 1η Ιανουαρίου θα λειτουργήσει για όλα τα νησιά.
Η αναβάθμιση των γραμμών με περισσότερα και πιο νέα πλοία είναι ο στόχος του Υπουργείου, γιατί αυτά τα πλοία που μεταφέρουν και τουρίστες είναι από τους καλύτερους πρεσβευτές της χώρας. Με τη δρομολόγηση αυτού του MYKONOS PARALCE, σηκώθηκε η ελληνική σημαία σε ακόμα ένα πλοίο, που αυτό είναι πάγιος στόχος του υπουργείου και δημιουργήθηκαν περισσότερες από 120 νέες θέσεις εργασίας. Στην καταπολέμηση της ανεργίας, κυρίως των νέων, θα αναμετρηθούν όλοι οι πολιτικοί, γιατί σε αυτό το έγκλημα που έχει συντελεστεί στην ελληνική κοινωνία οφείλουμε με ειλικρίνεια και σοβαρό σχεδιασμό να απαντήσουμε.
Σε δηλώσεις του στα ΜΜΕ, μετά την τελετή, ο κ. Κουρουμπλής εξήγησε ότι δεν αγνοεί το παράπονο της Κρήτης για το Μεταφορικό Ισοδύναμο. Όπως είπε, όταν η οικονομία δείξει τις νέες της δυνατότητες και όταν θα υπάρξει αποτέλεσμα από τις προσπάθειες που έχει κάνει για πρώτη φορά το Υπουργείο προς την Κομισιόν ώστε να γίνουν πράξη με ειδικά χρηματοδοτικά εργαλεία οι διακηρύξεις της για την εδαφική συνοχή της Ευρώπης, τότε θα ενισχυθούν οι πόροι του Μ.Ι. με ευρωπαϊκά κονδύλια, και τότε θα υπάρξει ένα νέο αποτέλεσμα. Όπως είπε χαρακτηριστικά «Αυτό είναι μέσα στα σχέδιά μας, δεν υπήρχε η δυνατότητα να ενταχθεί αμέσως η Κρήτη στο Μ.Ι. αλλά τίποτα δεν μπορεί να μας εμποδίσει να το κάνουμε». Ο κ. Κουρουμπλής εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι ως το τέλος της τετραετίας θα εγκαινιαστούν και νέες ακτοπλοϊκές γραμμές, στο πλαίσιο της πάγιας πολιτικής της κυβέρνησης να υπηρετεί το δημόσιο συμφέρον, το συμφέρον της κοινωνίας, των νησιών και των νησιωτών. Για τα υδροπλάνα δήλωσε ότι «το σχέδιο νόμου ήταν πολύ περίπλοκο γιατί προβλέπονται προσθαλασσώσεις σε λιμάνια. Ήταν πρωτόγνωρο για την Ελλάδα και υπήρχαν πολλές δυσκολίες. Τώρα το σχέδιο νόμου οδεύει προς τη Βουλή και το δίκτυο θα γίνει σύντομα πραγματικότητα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ισμήνη Παναγιωτίδη: Νέο χρυσό deal για την Pavimar
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χρ. Οικονόμου: Μπαράζ παραγγελιών για την TMS Cardiff Gas
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Κ. Ξυλά: Nέα δικαστική περιπέτεια για την Pyrsos Shipping. To παρασκήνιο και η απόφαση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ