Μνήμες από περασμένες, ένδοξες εποχές ξύπνησαν στη γενική συνέλευση της Μπάμπης Βωβός, που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα στο κτίριο του Atrina στο Μαρούσι.

Πολλά ήταν τα αντικείμενα στο γραφείο του ιδρυτή και διοικητικού ηγέτη της εταιρείας, Μπάμπη Βωβού, που θύμιζαν τις παλιές δόξες της θρυλικής κατασκευαστικής εταιρείας – κυρίως φωτογραφίες από έργα-ορόσημα με την υπογραφή “Μπάμπης Βωβός”. Όμως το βλέμμα όλων έπεφτε σε ένα κάδρο με μία σελίδα εφημερίδας του 1995, με τίτλο «Άρης Βωβός, πρώτος σε όλη την Ευρώπη». Ήταν ένα ολοσέλιδο άρθρο για τη μεγάλη νίκη του Άρη Βωβού, γιου του Μπάμπη Βωβού, στο Ράλι Ακρόπολις με μια Lancia Delta HF και συνοδηγό τον Κώστα Στεφανή, όταν ο αγώνας προσμετρούσε μόνο στο Πρωτάθλημα F2.

Αυτά, το 1995. Γιατί σήμερα τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά για την άλλοτε κραταιά κατασκευαστική εταιρεία, η οποία έχει χάσει σημαντικά περιουσιακά της στοιχεία, ενώ η οικογένεια Βωβού είναι αντιμέτωπη με σειρά διεκδικήσεων για χρέη…

Ο πρωταθλητής Άρης

Άρης και Βίκυ Βωβού

Ο Άρης Βωβός, όπως και η αδελφή του Άντα, ήταν τα πλέον προβεβλημένα μέλη της οικογένειας Βωβού, σε αντίθεση με τον πατέρα τους, που πάντα διατηρούσε (και διατηρεί) χαμηλό προφίλ. Ειδικά για τον Άρη Βωβό και τη σύζυγό του, Βίκυ, είχαν χυθεί… τόνοι μελάνι που περιέγραφαν τον glam τρόπο ζωής τους πριν την οικονομική κρίση. Μπουζούκια, καζίνο, ταξίδια στο εξωτερικό, ακριβά αυτοκίνητα, και όλα αυτά που συνιστούν τη “μεγάλη” ζωή.

Αυτό που γνωρίζουμε όλοι όμως για τον Άρη Βωβό είναι η “τρέλα” του με τα αυτοκίνητα. Μία τρέλα που ξεκίνησε από μικρή ηλικία, και χάρη στην οικονομική επιφάνεια της οικογένειας εξελίχθηκε σε κάτι παραπάνω από ένα απλό χόμπι, με αποκορύφωμα τη νίκη του στο Ράλι Ακρόπολις του 1995. Ο Άρης Βωβός υπήρξε ένας από τους πιο γρήγορους Έλληνες οδηγούς που έχουμε δει στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, παίρνοντας κατά κάποιον τρόπο τη σκυτάλη από τον Γιάννη “Τζίγκερ” Βαρδινογιάννη, με έξι πρωταθλήματα Ελλάδος στο παλμαρέ του. Αναμφίβολα ικανότατος οδηγός, αλλά και με οικονομική άνεση που του επέτρεπε να έχει πάντα τα καλύτερα αυτοκίνητα και τα καλύτερα εξαρτήματα.

Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι δεν ενεπλάκη ενεργά με τα της οικογενειακής επιχείρησης. Μετά την αποφοίτησή του από το Πολυτεχνείο, όπου σπούδασε Πολιτικός Μηχανικός, το 1992, ο Άρης Βωβός άρχισε να εργάζεται στην εταιρεία, και μάλιστα ήταν αυτός που φέρεται να πίεζε τον πατέρα του να στραφεί προς τα τουριστικά ακίνητα, χωρίς επιτυχία. Το αποτέλεσμα ήταν να συνεχίσει η “Μπάμπης Βωβός” στην ίδια πορεία της ανάπτυξης των ακινήτων στην Αθήνα, που αποδείχθηκε μοιραία όταν η διπλή ανάπλαση στη λεωφόρο Αλεξάνδρας και η κατασκευή του εμπορικού κέντρου στον Βοτανικό “μπλόκαραν” με δικαστικές αποφάσεις. Τότε άρχισαν τα χρέη και ο “κατήφορος” για την εταιρεία.

Ο Άρης Βωβός και η Ferrari του

Το 2009, τη χρονιά που ξεκινούσε η κρίση στην Ελλάδα, ο Άρης Βωβός αποκτούσε ένα πολυτελέστατο γιοτ 40 μέτρων αξίας περίπου 11 εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο όμως αναγκάστηκε να πουλήσει ένα χρόνο αργότερα σχεδόν μισοτιμής. Όπως το ίδιο έγινε και με τα πολυτελή αυτοκίνητα που είχε στην κατοχή του, ειδικά τις αγαπημένες του Porsche, αλλά και μία Ferrari F430.

Σήμερα, ο Άρης Βωβός ζει ένα πολύ πιο διακριτικό lifestyle, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας – όπως άλλωστε και η “Μπαμπης Βωβός”, μία εταιρεία που κάποτε… έχτιζε όλη την Αθήνα και “φώναζε” με κάθε τρόπο την παρουσία της, όμως σήμερα βουλιάζει στα οικονομικά προβλήματα και την αφάνεια…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Τι σημαίνει για την Εθνική Τράπεζα η αναβάθμιση του Καλυμμένου Ομολόγου

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Τρ. Πειραιώς: Πούλησε 22 ακίνητα, έναντι 2,5 εκατ. ευρώ

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Συμφωνία-μαμούθ προ των πυλών: Η Facebook ετοιμάζει reality show με πρωταγωνιστή τον Ρονάλντο