ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Σε μία νέα συμφωνία με τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries, για την αγορά δύο νεότευκτων τάνκερ, κατέληξε ο Έλληνας εφοπλιστής Ευάγγελος Πιστιόλης.
Συγκεκριμένα, εταιρεία, η οποία ανήκει στον κ. Πιστιόλη, εξάσκησε τις options που υπήρχαν με τα ναυπηγεία για την κατασκευή των δεξαμενόπλοιων, η χωρητικότητα των οποίων φτάνει τα 158.000-dwt έκαστο.
«Ήταν απλώς ένα πολύ καλό deal, το δύο συν δύο έγινε τέσσερα (αναφερόμενος στην option που ασκήθηκε). Στις μέρες μας τα δεξαμενόπλοια με scrubbers είναι από τα πιο περιζήτητα πλοία της αγοράς», ανέφερε ο κ. Πιστιόλης σε ερώτηση του tradewinds σχετικά με την συγκεκριμένη κίνηση του.
Τα δύο πρώτα πλοία του deal, που ανήκουν στην Top Ships (συμφερόντων του κ. Πιστιόλη), είναι ναυλωμένα με τα συνολικά ακαθάριστα έσοδα με τη διαφαινόμενη συμφωνία με την ΒP να αγγίζουν τα 96 εκατ. δολάρια.
Ο εφοπλιστής είναι ενεργός στον συγκεκριμένο τομέα (suezmaxes) από τα μέσα του 2000. Τέσσερα χρόνια μετά, η τότε εταιρεία του είχε 7 πλοία.
Με την τελευταία του παραγγελία ο κ. Πιστιόλης διαχειρίζεται μέσω των ναυτιλιακών του δώδεκα δεξαμενόπλοια μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου και τέσσερα suezmaxes, όλα κατασκευασμένα στις γιάρδες της Hyundai.
Ερωτηθείς αν θα προχωρήσει σε περαιτέρω επέκταση του στόλου του, ο κ. Πιστιόλης ανέφερε: «Θα προχωρήσουμε σε επέκταση του στόλου όταν βρούμε τα κατάλληλα deals ώστε να μπορέσουμε να μεγαλώσουμε ακόμη περισσότερο».
Πάντως ο εφοπλιστής δεν θα έλεγε όχι στην αγορά και διαφορετικών τύπων πλοίων πέρα από τα MR και τα suexmax.
«Τα πάντα είναι μπροστά μας» ανέφερε και συνέχισε: «δεν έχω θέματα στο να πω αν μου αρέσει αυτό το πλοίο ή το άλλο, εμένα μου αρέσουν τα καλά deals. Οι προτιμήσεις μας είναι σαφείς, καθώς είμαστε στον τομέα των MR και των suezmax εδώ και 18 χρόνια, δεν θα λέγαμε όμως όχι εάν έπεφτε στα χέρια μας μία καλή πρόταση για ένα VLCC ή ένα LR2».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ποιοι εφοπλιστές αγόρασαν τα περισσότερα τάνκερ και bulkers φέτος. Όλα τα ονόματα
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αποκλειστικό: Το νέο mega deal του B. Mαρινάκη ύψους 2 δις. δολαρίων
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Σ. Παληός: Νέες business με την Cargill International για την Diana Shipping
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ερντογάν – Μικάτι: Πρέπει να δράσουμε μαζί ως δύο σημαντικοί γείτονες της Συρίας
- Ισθμός: Άνδρας προσπάθησε να αυτοκτονήσει πηδώντας στο κανάλι
- ΗΠΑ: Άγνωστα παραμένουν τα κίνητρα της 15χρονης που άνοιξε πυρ σε σχολείο στο Ουισκόνσιν
- Ανδρέας Παναγιωτόπουλος: Έκανα λάθος. Είμαι έτοιμος να δεχθώ όποια κύρωση αντιστοιχεί στον ΚΟΚ