ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε ένα ακόμη επικερδές deal προχώρησε η ναυτιλιακή εταιρεία Diana Shipping της οποίας ηγείται ο Έλληνας εφοπλιστής Συμεών Παληός, αφού επέκτεινε τη χρονοναύλωση ενός post panamax bulker με την Cargill International S.A.
Ο λόγος για το φορτηγό πλοίο Polymnia (χωρητικότητας 98.704-dwt και κατασκευής 2012) το οποίο από τις 8 Ιουλίου 2018 θα συνεχίσει να βρίσκεται υπό τη διαχείριση της Cargill International S.A, από την Γενεύη.
Η ναυτιλιακή εταιρεία του κ. Παληού με το deal αυτό, θα βάζει στα ταμεία της καθημερινά 16.000 δολάρια μείον 4,75% προμήθεια προς τρίτους, για μία περίοδο μεταξύ 14 και 17 μηνών.
Σημειώνεται πως η προηγούμενη συμφωνία χρονοναύλωσης για το post-panamax απέφερε 10.100 δολάρια ημερησίως στην Diana, μείον 4,75% προμήθεια προς τρίτους.
Για την μικρότερη περίοδο της χρονοναύλωσης, τους 14 μήνες δηλαδή, η συμφωνία αναμένεται να αποφέρει στη ναυτιλιακή ακαθάριστα έσοδα ύψους 6,7 εκατομμυρίων δολαρίων.
Ο στόλος της εταιρείας που ηγείται ο κ. Παληός αποτελείται από 50 φορτηγά πλοία, εκ των οποίων τα 4 είναι newcastlemax, 14 capesize, 5 post-panamax, 5 kamsarmax και 22 panamax.
Η συνολική χωρητικότητα του στόλου είναι 5,8 εκατομμύρια-dwt και ο μέσος όρος ηλικίας τα 8,8 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ε. Πιστιόλης: Σημαντική συμφωνία της Top Ships με την Cargill
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κ. Αγγέλου: «Στροφή» στην αγορά παραγώγων πετρελαίου για την Benelux Overseas
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Α. Φράγκου: Το… οικογενειακό deal που ετοιμάζει η Navios Acquisition
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας