ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Υπέρκομψη και αιθέρια η νύφη, συγκλονιστικά ταιριαστή με την ηλικία και την κοινωνική της θέση σε εμφάνιση η μητέρα της, αλλά η ολόσωμη, εφαρμοστή, με μια αίσθηση διαφάνεια στην δαντέλα της μάνας του γαμπρού, της Έλλης Στάη, έκοψε ανάσες. Μάθαμε μάλιστα πως την μπλε φόρμα που θύμιζε εμφάνιση στο stage αν μιλάμε μοντέρνα, ή σε πίστα, όπως λέγαμε παλιά σχεδίασε ο Vrettos Vrettakos, που με αντίστοιχο μπλε σχέδιο έχει ντύσει και την Μπιγιονσέ, με άλλο την Τζένιφερ Λόπεζ και πρόσφατα στην Eurovision την Ελένη Φουρέιρα.
Οι τελευταίες ποπ σταρ μεγάλου και μικρότερου βελινεκούς φόρεσαν το μοντέλο, διότι επιβάλλεται σύμφωνα με το μουσικό είδος που υπηρετούν. Η κυρία Στάη το φόρεσε, πολύ απλά, διότι… μπορούσε! Γυμνασμένη, πολύ αδύνατη, καλλίγραμμη θα υποστήριζε ότι κι αν επέλεγε ως ντύσιμο σε μια τόσο σημαντική στιγμή του γιου και της νύφης της, ακόμη και σχολική ποδιά, μπλε με γιακαδάκι!
Φυσικά πολύ πιο κομψή, προτίμησε τη φόρμα πίστας σε έντονο μπλε χρώμα στην απόχρωση κεντημένη με κρυστάλλους, την οποία συνδύασε με λευκές peep toe γόβες, μπλε κροκό τσάντα μάρκας Dior και μπλε εσάρπα!
Ελληνίδα μάνα αλά Fuego και το στραφταλιζέ μίνι της κυρίας Γιάννας…
Η Έλλη Στάη παρά το ότι έχει τέσσερις γάμους στο ενεργητικό της, έχει αυτό το μοναχογιό που είναι η τεράστια αδυναμία της, για αυτό και δεν έκρυψε την συγκίνησή της, όταν χαιρέτισε το γάμο του, ταυτίζοντας τον εαυτό της με την κάθε Ελληνίδα μάνα, ενώ έκανε ιδιαίτερη αναφορά σε θάλασσες, καράβια και άγκυρες, χρησιμοποιώντας μεταφορικά στον λόγο της ορολογία ναυτοσύνης.
Και αν και μας έρχεται στο νου, η Ελένη Ζαφειρίου με τσεμπέρι με το «Ελληνίδα μάνα», δεν μπορούμε να πούμε πως τα ήθη και οι καιροί δεν επιδεικνύουν στιλιστική και κοινωνική εξέλιξη στην οποία η κυρία Στάη υπήρξε πάντα οδηγήτρια. Ο γάμος γνώρισε μεγάλη δημοσιότητα πάρα την προσπάθεια της νύφης που είναι χαμηλών τόνων, και η οποία έχει αναπτύξει μεγάλο έργο στη ΜΚΟ «Solidarity Now», να είναι όλα πολύ διακριτικά.
Η Φαίη Κουτζούκου είναι πτυχιούχος της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών με μεταπτυχιακό στο Πανεπιστήμιο της Νέας Καλιφόρνιας και είναι διαχειρίστρια προγραμμάτων στο Ίδρυμα Μποδοσάκη. Πώς όμως να κρατηθεί ένας τέτοιος γάμος σε χαμηλούς τόνους, όταν ανάμεσα στους καλεσμένους είναι μια Γιάννα Δασκαλάκη Αγγελοπούλου; Συνοδευόμενη από τον σύζυγό της Θόδωρο Αγγελόπουλο, η κυρία Γιάννα Δασκαλάκη, θάμπωσε τους φωτογράφους και καλεσμένους με το λαμπερό βαθύ πράσινο και πιο ανοιχτό πράσινο, καυτό μίνι σύνολο της, που άστραφτε σε κάθε της κίνηση!
Τα σχόλια στα social media δεν ήξεραν τι να πρωτοσχολιάσουν! Το μπλε ολόσωμο με διαφάνειες της δημοσιογράφου ή το στραφταλιζε πράσινο μίνι; Άχνισαν από αμόκ τα πληκτρολόγια! Δε βαριέστε, όμως! Στην περίπτωση και των δύο κυριών ισχύει ο αφορισμός του Γκορ Βιντάλ, πως «στυλ είναι να ξέρεις ποιος είσαι, τι θέλεις να πεις και να μη σου καίγεται καρφί»! Και πράγματι, ότι και γράφει και αν ειπωθεί, οι δυο κυρίες καραφάκι δε θα κάψουν…
Επίσημα συνοδός ο Νίκος Μουνδρέας
Στο πλευρό της Έλλης Στάη, κατά τη διάρκεια του γάμου και της δεξίωσης, ήταν ο σύντροφός της, Νίκος Μουνδρέας. Ο Νίκος Μουνδρέας και η Έλλη Στάη δεν ενοχλούνται πλέον, όπως στην αρχή της σχέσης τους, το 2015, από τα φωτογραφικά φλας και δείχνουν ευτυχισμένοι! Δεν είναι άλλωστε η πρώτη φορά που φωτογραφίες τους κυκλοφορούν από κοινές εξόδους, αλλά έχουν υπάρξει πολλές από θέατρα, δείπνα και νυχτερινές εξόδους για διασκέδαση.
Στην αρχή, το ξάφνιασμα λόγω δημοσιότητας της κυρίας Στάη, για τον εφοπλιστικό κόσμο, που είδε ένα μέλος του να παίζει στα «πρωινάδικα» του Γιώργου Λιάγκα και σε εφημερίδες με σκανδαλοθηρική ύλη, ήταν έντονο. Σιγά σιγά, όμως η αρμονική σχέση αναμεσά σε εκείνην και εκείνον έγινε σημείο τρυφερής αναφοράς για τον έρωτα που μπορεί να αργεί, αλλά πάντα έρχεται στις ζωές των ανθρώπων.
Με καταγωγή απ’ την Τραχήλα της Μάνης, η οικογένεια Μουνδρέα έχει ιστορία στη ναυτιλία από το 1916, ενώ ο Νικόλαος διαδέχτηκε τον πατέρα του, ο οποίος δημιούργησε την ναυλομεσιτική «Γ. Μ. Μουνδρέας», που στη συνέχεια διαχειρίστηκε μαζί με τα αδέλφια του εξελίσσοντας της στην G. Mounderas & Bros. Με σπουδές στην Πάντειο και την Νομική και μεταπτυχιακό στο Λονδίνο ασχολήθηκε τόσο με την ναυλομεσιτεία, όσο και με την πλοιοκτησία.
Το 1964 δημιούργησε μια από τις μακροβιότερες συνεργασίες στην ναυτιλία μαζί με τον Νικόλαο Φράγκο, πατέρα της Αγγελικής Φράγκου. Η συνεργασία Μουνδρέα-Φράγκου γέννησε την Good Faith Shipping, που έχοντας φτάσει να είναι μια από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του ελληνόκτητου στόλου (διαχειρίστηκε περισσότερα από 150 πλοία) έχει πλέον περιορίσει, σχεδόν μηδενίσει, την δραστηριότητά της.
Μετά το 1980 ο Νικόλαος Μουνδρέας επεκτάθηκε και αυτόνομα στην πλοιοκτησία με την NGM Shipping, ενώ μια δεκαετία αργότερα η νέα γενιά, κυρίως ο γιος του, Γιώργος, αλλά και η κόρη του, η Ναταλία, άρχισαν να συμμετέχουν δυναμικά στην ναυτιλιακή. Ο όμιλος έχει γραφεία στο Πασαλιμάνι, επί της Μπουμπουλίνας, διαθέτει τάνκερ σε όλες τις κατηγορίες, όπως είναι τα VLCC, τα suezmaxes, τα aframaxes, αλλά και τα μικρότερα χημικά.
Στα συμφέροντα της οικογένειας εντάχθηκαν το 2014 και τέσσερα πολύ μεγάλα ποντοπόρα φορτηγά capesize και τρία μικρότερα panamax ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό του στόλου των φορτηγών, χωρίς τα τάνκερ δηλαδή, στα έντεκα ποντοπόρα.
Η Έλλη του Λίμπρο ντ’ όρο
Η Έλλη Στάη, όμως όπως δείχνουν και οι τρόποι της, είναι αριστοκρατικής καταγωγής όσο κι αν η χώρα μας δεν είχε τίτλους ευγενείας ποτέ. Με καταγωγή από τη Λευκάδα, είναι κόρη του βουλευτή του Κόμματος των Φιλελευθέρων Μάρκου Τσαρλαμπά και κατάγεται από οικογένεια ευγενών που ήταν στη λίστα του «Λίμπρο ντ’ όρο» του νησιού.
Η μητέρα της, δυναμική και πάντα κομψή Ρενέ Τσαρλαμπά, διετέλεσε διευθύντρια του γραφείου του Αναστάσιου Πεπονή, που στις κυβερνήσεις Ανδρέα Παπανδρέου ήταν μέσα στους δυο-τρεις σημαντικότερους υπουργούς. Η Έλλη αποφοίτησε από το Αρσάκειο και τη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Ως φοιτήτρια Νομικής υπήρξε μέλος της νεολαίας του ΚΚΕ Εσωτερικού «Ρήγας Φεραίος». Στη συνέχεια έκανε μεταπτυχιακά στις Πολιτικές Επιστήμες στη Σορβόννη.
Για λίγο διάστημα εργάστηκε ως δικηγόρος. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική της καριέρα στην αριστερή εφημερίδα Η Αυγή και μεταπήδησε στο δεξιό Τύπο, στις εφημερίδες Μεσημβρινή και Ακρόπολη, στην οποία έκανε και το πρώτο της πρωτοσέλιδο ρεπορτάζ με τη συνέντευξη του Τζιάνι Ανιέλι.
Η τηλεόραση την λάτρεψε από την πρώτη της εμφάνιση στις ειδήσεις της ΕΡΤ το 1980, ενώ ακολούθησε μεγάλη πορεία στα ιδιωτικά κανάλια και με δικές της εκπομπές, που οι τίτλοι είχαν πάντα λογοπαίγνια με το όνομά της, όπως Ελλήσποντος, ή έδιναν έμφαση στο μπλε βλέμα της, όπως το «Με τα μάτια της Έλλης».
Άρα, για άλλη μια φορά η λάμψη, η ομορφιά, η αριστοκρατία συνάντησαν τη δύναμη και το πλούτο. Και ζήσαν αυτοί καλά –όλοι νεόνυμφοι, καλεσμένοι και πεθερικά- και εμείς, σκέτο, καταγράφοντας την ωραία τους ζωή…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Παντρεύτηκε ο γιος της Έλλης Στάη (pics)
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Δάφνη Κωστοπούλου: Ένα μεγάλο ταλέντο στη ζωγραφική και όχι στις τράπεζες σαν τον πατέρα της, τον Mr. Alpha Bank
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βηρυτός: Ισραηλινή επίθεση ισοπέδωσε οκταώροφo κτήριο – 4 νεκροί, δεκάδες τραυματίες (βίντεο)
- «Πάγος» από τη Fitch ελέω διεθνούς αβεβαιότητας – Επενδύσεις & μεταρρυθμίσεις τα δύο κλειδιά για αναβάθμιση το 2025
- Σε πλήρη εξέλιξη οι εργασίες στα εργοτάξια του οδικού άξονα Μπράλος – Άμφισσα
- Πλημμύρες: Στην τελική ευθεία οι διαγωνισμοί για έργα 1,35 δισ. ευρώ σε Θεσσαλία και Στερεά Ελλάδα