ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Με πυρετώδεις ρυθμούς προχωρούν οι προετοιμασίες για την είσοδο της Μασούτης στην αγορά της Αθήνας. Λίγες εβδομάδες μετά την συμφωνία εξαγοράς της Προμηθευτικής, η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα έχει αναλάβει μια σειρά από πρωτοβουλίες, προκειμένου να εξασφαλίσει το καλύτερο δυνατό ξεκίνημα. Σύμφωνα με πληροφορίες, στελέχη της εταιρείας βρίσκονται ήδη στην πρωτεύουσα και αξιολογούν τη λειτουργία της Προμηθευτικής ενώ παράλληλα προσπαθούν να «μεταλαμπαδεύσουν» τη φιλοσοφία της Μασούτης, στους καινούριους εργαζομένους του ομίλου. Την ίδια στιγμή, αγοραστές της εταιρείας πραγματοποιούν μπαράζ επαφών με διάφορους προμηθευτές, προκειμένου να συμφωνήσουν στις προσφορές που θα δώσουν στα νέα καταστήματά της.
Παρότι ακόμη δεν υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα, η έναρξη λειτουργίας των πρώτων καταστημάτων στην περιοχή της Αττικής τοποθετείται μέσα στον Ιούλιο. Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν πως έχουν ανατεθεί ήδη οι εργασίες για την κατασκευή των νέων πινακίδων που θα αναρτηθούν στα καταστήματα, αμέσως μετά την έγκριση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού. Η τελευταία εκτιμάται πως δεν θα αργήσει να ανακοινώσει την απόφασή της, καθώς πολύ σύντομα συμπληρώνεται ένας μήνας από τότε που έλαβε το σχετικό αίτημα συγκέντρωσης.
Κύκλοι προσκείμενοι στη διοίκηση δηλώνουν αισιόδοξοι για την συνέχεια και λένε πως «η Μασούτης ήρθε να φέρει κάτι διαφορετικό και να αφυπνίσει μια αγορά που ήταν εν πολλοίς εν υπνώσει». Μάλιστα, δεν διστάζουν να σηκώσουν το γάντι και να απαντήσουν στον ανταγωνισμό για τα σχόλια που έκανε για τις τιμές της, τονίζοντας πως σύμφωνα με τιμοληψίες η Μασούτης είναι ευθέως συγκρίσιμη με την Σκλαβενίτης, η οποία θεωρείται η φθηνότερη αλυσίδας της αγοράς ενώ εάν συνυπολογισθούν οι εκπτώσεις που δίνει μέσω της κάρτας πιστότητας «Mass» τότε είναι 1% πιο φθηνή. Παρ’ όλα αυτά, θεωρούν πως το παιχνίδι δεν θα κριθεί μόνο στις τιμές, αλλά στη συνολική εμπειρία που θα προσφέρει η κάθε αλυσίδα στον καταναλωτή. Προς επίρρωση των ισχυρισμών τους, επικαλούνται έρευνες που δείχνουν ότι αυτό που μετράει περισσότερο στην τελική επιλογή του καταναλωτή είναι η αξία που παίρνει, κάνοντας τα ψώνια του και όχι οι τιμές.
Να σημειωθεί πως ο σχεδιασμός της Μασούτης προβλέπει τη λειτουργία συνολικά 100 καταστημάτων στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας μέσα στα επόμενα δυο με τρία χρόνια. Με δεδομένη την κινητικότητα που παρατηρείται στο λιανεμπόριο τροφίμων, δεν αποκλείεται η εταιρεία να προχωρήσει σε νέα εξαγορά μικρομεσαίας αλυσίδας το επόμενο διάστημα. «Το πουλόβερ ξηλώνεται και ενδεχομένως κάποιες αλυσίδες να αναζητήσουν νέες συμμαχίες», σημειώνουν πηγές με γνώση της υπόθεσης.